Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Geen idee of jullie wel de voordeligste zijn, maar jullie zijn een prachtige plek om materiaal te zien voor het te bestellen. Bovendien gevven jullie goede voorlichting, denken snel mee en handelen... Geen idee of jullie wel de voordeligste zijn, maar jullie zijn een prachtige plek om materiaal te zien voor het te bestellen. Bovendien gevven jullie goede voorlichting, denken snel mee en handelen direct.

even een sms berichtje over stand van zaken van de order; op voorraad/ is morgen beschikbaar/ wordt overmorgen afgeleverd....

G Koot

Erg tevreden, goede service en goed contact.

De stenen in showroom zou eigenlijk beter zichtbaar geprijsd en omschreven moeten worden. Dit is in veel gevallen niet te lezen of eenvoudig terug te vinden.

Daar tegenover staat dat...

Daar tegenover staat dat de hulp van de medewerker het keuzeproces sterk versneld. Maar als een klant anoniem even wil struinen is dat moeilijk omdat de prijzen en namen niet zichtbaar zijn.

Ilbrink

Wij zijn in januari in Heeten wezen kijken naar Schots Graniet en waren meteen enthousiast
Werden goed te woord gestaan en kregen deskundige tips ,Ook de levering van het grind was volgens afspraak en de afspraken zijn goed nagekomen. Prima

M. Baak

De levering was exact op de afgesproken tijd, ook werd er direct medegedeeld dat er nog een na levering aankwam. Ook deze exact op tijd.

Via onze website

boomidee.nl

Het bestelde stond netjes klaar ook wat er gezaagd moest worden perfect afgeleverd

Anders

Betrouwbaar, snelle en keurige levering

M. Zijleman

Prettig geholpen, goed geadviseerd en heeeeeel veel keus!

De stenen van 60cmx60cm staan op de smalle kant (verticaal) op de pallet. Als de pallet iets schuin op de stoep staat en je hebt dat niet in de gaten (zoals in ons geval) dan vallen de tegels als... De stenen van 60cmx60cm staan op de smalle kant (verticaal) op de pallet. Als de pallet iets schuin op de stoep staat en je hebt dat niet in de gaten (zoals in ons geval) dan vallen de tegels als een domino omver als je de banden doorsnijdt die de boel tijdens transport bij elkaar houden. Helaas dus in ons geval twee tegels gebroken bij het omvallen doordat we dit niet in de gaten hadden. Ik snap dat ze zo vervoerd moeten worden en op deze manier op de pallet staan, maar mijn tip zou dus zijn: bij het leveren de pallets recht zetten en klant evt attenderen dat iemand de tegels tegenhoudt bij het lossnijden van de bandjes.

Frank Bekking

Prima service en vakkundigheid. Goed meedenken en aangeven wat de mogelijkheden zijn. Hulp bij zoeken en inladen perfect!

nvt

Via mond op mond reclame

Zeer goed geholpen goede uitleg over de produten

Via de huis aan huis folder

fam. Reinders

Erfafscheiding, bestrating, terraskuil, borders, tuinverlichting en vijver aangelegd met materialen van Showtuin Heeten.

Via onze website