LashesByPrince

Ik ben er van overtuigt dat ik roti queen ben

Bella Plus Size Fashion

Na overname/ samenwerking met mijn Winkel zeer slecht, voorheen altijd prettig samengewerkt.

Time For Creations

Makkelijk mee te werken zelfs als je zoals ik niet zo handig bent met dit soort dingen. Lastige was wel dat een .com mailadres langer op zich laat wachten tot deze functioneert. Dit had duidelijker... Makkelijk mee te werken zelfs als je zoals ik niet zo handig bent met dit soort dingen. Lastige was wel dat een .com mailadres langer op zich laat wachten tot deze functioneert. Dit had duidelijker aangegeven mogen worden dan hadden wij een andere keuze gemaakt en voor .NL gekozen.

stylerooms

Na de overname begonnen de problemen

COSMOS

Bereikbaarheid is op dit moment zeer slecht, telefoonnummer doet het niet en email's worden gering met standaard reactie's beantwoord. Problemen worden niet opgelost, terwijl een technisch goed... Bereikbaarheid is op dit moment zeer slecht, telefoonnummer doet het niet en email's worden gering met standaard reactie's beantwoord. Problemen worden niet opgelost, terwijl een technisch goed werkend webshops essentieel is voor ondernemers! Ben al jaren klant met meerdere webshops. Lijkt erop dat een overstap noodzakelijk is, erg jammer dit!

Reactie Shoppagina.nl:

Volgens onze logging is er gebeld terwijl we in gesprek waren. Een support medewerker heeft daarna direct op de ontvangen email gereageerd. We kunnen deze situatie dus niet plaatsen en kunnen ons... Volgens onze logging is er gebeld terwijl we in gesprek waren. Een support medewerker heeft daarna direct op de ontvangen email gereageerd. We kunnen deze situatie dus niet plaatsen en kunnen ons niet vinden in de opmerking dat de telefoon het niet doet en er standaard reacties worden gestuurd.

electrophiamb

Ik vond het zeer slecht want ik kon niet inloggen

Reactie Shoppagina.nl:

Wij hebben geen enkele mail of telefoontje ontvangen met de vraag om te helpen bij het inloggen. Ik vermoed dat het verkeerde wachtwoord is gebruikt.

Max Hak

Nog in de startblokken

I'm Melting

Problemen met externe koppelingen worden helaas niet opgelost, waardoor verzendingen weer handmatig verwerkt moeten worden. Contact met de helpdesk is zeer beknopt. Je krijgt antwoorden in de vorm... Problemen met externe koppelingen worden helaas niet opgelost, waardoor verzendingen weer handmatig verwerkt moeten worden. Contact met de helpdesk is zeer beknopt. Je krijgt antwoorden in de vorm van enkele woorden en helaas zitten er ook vragen tussen die je al eerder beantwoord hebt. Nadat het probleem toch moeilijk op te lossen lijkt te zijn (terwijl de koppeling lange tijd perfect gewerkt heeft), wordt het ineens stil vanuit de helpdesk. Ook na herhaaldelijk een update vragen, komt er geen antwoord. Een terugkoppeling dat ze de externe koppeling niet meer ondersteunen is nog beter dan aan het lijntje gehouden te worden. Zeer slechte service!
Wordt helaas werk maken om over te gaan stappen.

Marleen Schepens/ Hashtag Bij Marleen

Sweet and small

Shoppagina werkt heel makkelijk, en vooral de goede support is erg prettig! Snelle reactie, er wordt meegedacht en dingen worden snel opgelost. Ik ben heel erg blij met Shoppagina!