Sweet and small

Shoppagina werkt heel makkelijk, en vooral de goede support is erg prettig! Snelle reactie, er wordt meegedacht en dingen worden snel opgelost. Ik ben heel erg blij met Shoppagina!

Desiree Thijssens

Zeer gebruiksvriendelijk pagina, via de mail een vraag gesteld die super werd beantwoord door heel vriendelijk personeel

The World is Your Stage

Een aantal jaar klant bij shoppagina met mijn webshop, service was in het begin top, maar helaas nam dit behoorlijk af nadat de chatservice is verdwenen, werd niet meer gereageerd op mails en als ik... Een aantal jaar klant bij shoppagina met mijn webshop, service was in het begin top, maar helaas nam dit behoorlijk af nadat de chatservice is verdwenen, werd niet meer gereageerd op mails en als ik wilde bellen werd meerdere malen de verbinding verbroklen. En daarbij schijnt er al maanden een probleem met de resolutie/formaat van voorvertoning van foto's te zijn en heeft mij serieus klanten en sales gekost, en na meerdere malen met moeite contact te hebben gekregen met ze is het probleem nog steeds niet opgelost. Ik ga dus overstappen. Erg jammer allemaal het had ook anders gekund!

Kadopapier.net

Sinds de overname is het allemaal wat minder. De supportmedewerker doet nog steeds super zijn best. Helaas zijn de oude ontwikkelaars weg en de nieuwe zijn niet helemaal bekwaam volgens mij.

Misoh Enterprise

Webshop

Aboe Safiya

Super service, meedenkend, vriendelijk en snel in oplossingen!

ByGreet Fashion & More

Moeilijker dan verwacht.

Bcosy.be

Nog steeds mijn voorkeur sinds 2015 ook voor onze 3de webshop

Emile Faasse

Snelle service online, fijne werknemers.

C.A.J. Stokhof Spanish shop Cosaniki

Sinds de overname slecht