Gebruiksgemak
Hulp en advies
Informatie op de website en het dashboard

Marvin

Geweldige toevoeging!

Uitermate slimme en handige tool kan gratis gebruikt worden

Jammer dat de kosten zo duur zijn als je er verder mee wilt, deze kosten zijn waarschijnlijk hoger dan wat het opbrengt. Voor een geautomatiseerde toevoeging zeg ik te duur.

Mooie toevoeging

Superleuke en handige tool voor webshop

gratis credits handig om uit te testen wat het voor je webshop doet

ik vind de aanschaf van credits erg prijzig, zeker voor kleine ondernemers die juist de boost voor hun webshop nog nodig hebben

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

door shopboost een paar twijfelaars over de streep getrokken naar het schijnt, de codes zijn gebruikt

lovetoswim.nl

Ik ben al een dik jaar tevreden klant. Ik had eerst mijn twijfels, maar sinds ik Shopboost geïnstalleerd heb in mijn webshop (www.lovetoswim.nl) is de conversie verbeterd. Ik had blijkbaar meer... Ik ben al een dik jaar tevreden klant. Ik had eerst mijn twijfels, maar sinds ik Shopboost geïnstalleerd heb in mijn webshop (www.lovetoswim.nl) is de conversie verbeterd. Ik had blijkbaar meer twijfelende klanten dan ik dacht. Ik was eerst ook bang dat het ten koste zou gaan van klanten die toch wel bestelden, maar zo ervaar ik het nu niet. In totaal bestellen er nu meer klanten en dat is uiteindelijk het belangrijkste.

Het sterke punt dat ik ervaren heb bij de aanschaf van Shopboost is de enorme behulpzaamheid van het Shopboost-team en Lennart in het bijzonder. Super! Het andere mooie is dat je in het dashboard... Het sterke punt dat ik ervaren heb bij de aanschaf van Shopboost is de enorme behulpzaamheid van het Shopboost-team en Lennart in het bijzonder. Super! Het andere mooie is dat je in het dashboard goed kunt previewen.

Ondanks dat het werkt, houd ik persoonlijk niet zo van pop-ups. Wellicht dat Shopboost daar nog een oplossing voor kan bedenken. Hetzelfde effect creëren, maar dan zonder pop-up.

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Heeft mij geholpen meer klanten te krijgen.

www.pakjevoordeel-online.nl

Netjes geholpen, bij vragen. Gelijk te gebruiken.

En een mooie aanvulling voor je webwinkel.

Nog geen verbeterpunten

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Top bedrijf. Goede aanvulling voor je webwinkel.

DaBos

Ben nog nieuw

Duidelijke website

Ja, laat nieuwe klanten dit een maand gratis uitproberen met een paar credits kan je het moet helemaal nog beoordelen

Omzetverhogend

De kleine generatie

Nu ook geinstalleerd op andere webshop! Met de ervaring die we al hebben zijn we erg enthousiast, handig in gebruik en reageren snel op vragen.

TOP

Nadat ik een reactie had geplaatst waarin ik mijn ongenoegen uitte, hebben de medewerkers mij direct geholpen en geadviseerd. Top klantenservice!

Erg tevreden over shopboost! Het werkt goed om je bezoekers over de streep te trekken om toch die aankoop te doen. Ook fijn contact en geen opdringerigheid.

Eenvoudig toe te passen! Heeft zeker twijfelende klanten over de streep getrokken.

eenvoudige implementatie

het zou fijn zijn als er nog een tussenpakket zou zijn. Gratis naar €29.95 p/mnd vind ik een grote stap.

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Mooie aanvulling voor mijn webshop

Feeërieke

Vriendelijk en duidelijk mailverkeer

Duidelijke antwoorden per mail

De twijfelmeter lijkt me nogal grof gemeten ?

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Snel en efficiënt klanten overtuigen.