1914 beoordelingen

Beleving
Communicatie

1914 Reviews

Jet

Heel fijn stelt op je gemak en geeft geen oordeel wie je bent hoe je er uitziet. Echt een aanrader.

Vriendelijk gastvrij en vrolijk

N v t

Kombrink

De fotografen stellen je goed op je gemak, zeer professioneel

De fotografen stellen je goed op je gemak, zeer professioneel

Meer keuze in aantallen van pakketten (bv. 5, 7, 10, 12 etc.)

Tobias

Geweldig meedenken met onze ideeën en benodigdheden.

Sterke punten:

Geweldig meedenken met onze ideeën en benodigdheden.

Bij keuze alles, ook niet geselecteerden leveren digitaal.

Sylvie

De sfeer was heel fijn, het was gezellig en de fotografe stelde me erg op mijn gemak. De fotos waren ook heel mooi.

Sterke punten:

Ik zou denk ik niet zoveel veranderen. Ik heb uiteindelijk alleen de gratis foto gedaan omdat ik weinig geld heb maar ik snap (als iemand zie zelf ook bezig is in de cultuur sector) dat er nu... Ik zou denk ik niet zoveel veranderen. Ik heb uiteindelijk alleen de gratis foto gedaan omdat ik weinig geld heb maar ik snap (als iemand zie zelf ook bezig is in de cultuur sector) dat er nu eenmaal geld verdiend moet worden

Sharane

Vriendelijk personeel, snelle service, prachtige foto's

Vriendelijk personeel, snelle service, prachtige foto's

Ik zou een fotoruimte toevoegen

Channou

De kinderen waren meteen op hun gemak, stilzitten was er niet bij maar ondanks onze beweeglijke kinderen zijn er fantastische plaatjes uitgekomen! Wat een resultaat zo dankbaar en blij met deze... De kinderen waren meteen op hun gemak, stilzitten was er niet bij maar ondanks onze beweeglijke kinderen zijn er fantastische plaatjes uitgekomen! Wat een resultaat zo dankbaar en blij met deze shoot en wij nemen alle fotos! Het is is echt elke cent waard

Sterke punten:

Niets de service is op en top

Elizabeth Chamuleau

Het was vooral heel actief en veel interactie met de fotograaf

Het was vooral heel actief en veel interactie met de fotograaf

Meer achtergronden

Fam. Schouten

Het was erg leuk! Fijne hulp bij het aannemen van goede posities.

Sterke punten:

Het was erg leuk! Fijne hulp bij het aannemen van goede posities.