Fotopresentatie
Fotoshoot
Beleving
Communicatie

Kelly de Boer

Voor de tweede keer een fotoshoot gedaan in Utrecht bij fotograaf Eva en wederom prachtige foto’s! Dank je wel en tot de volgende keer, we zijn super blij

Sterke punten:

Goede sfeer, gastvriendelijk en professioneel

nvt

Olav Hesselmans

Aankoop cadeaubon

Makkelijk te vinden via Google

(1) Sneller leveren van cadeaubon via post (duurde vijf dagen i.p.v. de aangegeven twee dagen!) - (2) Het was een algemene cadeaubon terwijl er stond aangegeven dat het een leuke verpakking was... (1) Sneller leveren van cadeaubon via post (duurde vijf dagen i.p.v. de aangegeven twee dagen!) - (2) Het was een algemene cadeaubon terwijl er stond aangegeven dat het een leuke verpakking was voor een huisdieren shoot. Twee keer gemiste kans. Erg jammer!

Mrs. E

Luisteren naar de klant doen ze wel bij shoots & more. Na een shoot waar ik niet tevreden over was krijgen wij volgende maand een nieuwe met alles erop en eraan.
Het is wat gepuzzel om...
Het is wat gepuzzel om iedereen weer bij elkaar te krijgen maar de mogelijkheid om op zondag de foto’s te maken is top.
Ik ben heel blij met de geboden oplossing en ben in afwachting van de shoot.
Wordt vervolgd….
(Ik geef de volle 5 sterren alleen al om de klantvriendelijkheid)

Oplossingsgerichte Margo!
bvd voor je hulp.

M

Een hele fijne fotograaf in Zwolle

Denkt mee

Priya Mangal-Akkal

Zeer kundig personeel en de studio voelt huiselijk aan. De baby voelde zich op zijn gemak door de vriendelijke fotograaf.

Sterke punten:

zeer kundig personeel en de studio voelt huiselijk aan. De baby voelde zich op zijn gemak door de vriendelijke fotograaf.

n.v.t.

Ismay ter Schiphorst

Leuke fotografe. Doet leuk met de kinderen en laat ze op hun gemak voelen. Echt een aanrader!

Sterke punten:

Niets opgemerkt wat ik zou willen veranderen.

bianca

Veel geduld, super lief en heel begripvol. doet alles om het leuk te maken

Sterke punten:

veel geduld, super lief en heel begripvol. doet alles om het leuk te maken

nog meer pakketten aanbieden

Esther

Sjors was heel vriendelijk en heeft ons de tijd gegeven om onze baby rustig te maken, zodat ook hij zonder huilen op de foto kon.

Niets

Dennis Peeters

Beleefde, rustige fotograaf

Sterke punten:

Hij heeft alle tijd genomen voor ons (nog al chaotische) familie.

niks

Schipper