2000 beoordelingen

Beleving
Communicatie

2000 Reviews

Thilde bloemendaal

Gezellige middag gehad ondanks drukke kindertjes

Sterke punten:

Kalmte van de fotografe met leuke ideen

Natasja

Vanmiddag een vriendinnen fotoshoot gehad. hele leuke spontane fotograaf, niks was te gek!

Sterke punten:

Denkt mee met wat leuk is en zegt hoe je op de foto moet/kan staan, grappig, spontaan, verzorgen je goed met drinken.

Erik en Angela

Fijne begeleiding tijdens shoot, erg tevreden met de resultaten. Wij zijn zwanger in coronatijd en hadden twijfels of we het wel door moesten laten gaan ivm onze eigen veiligheid maar we hebben ons... Fijne begeleiding tijdens shoot, erg tevreden met de resultaten. Wij zijn zwanger in coronatijd en hadden twijfels of we het wel door moesten laten gaan ivm onze eigen veiligheid maar we hebben ons geen moment onveilig gevoeld. Erg fijn!

Marja en Marcel

Enorm op het gemak gesteld en ook het afronden met het maken van de keuzes enorm veel geduld getoond en vakmanschap.

Nicole

Super leuk om te doen, enthousiaste fotograaf

Wildenburg

Het was fantastisch.

Familie Kamphorst

Mooie spontane foto's. Goede kwaliteit foto's, goede service lekkere chocolademelk en cappucino;). Gezellige wachtruimte. En een leuke fotograaf!

Niets ga zo door;)

Nicole

Super leuk!!

Sterke punten:

Heel relaxed, iedereen wordt erg op zijn/haar gemak gesteld.

Keep on going

Peter en Sandra

Bijzonder mooie dag gehad en prachtig resultaat. Fotograaf met inzicht en deskundigheid. Wat een mooie foto's. Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel. Aanrader voor mooie herinneringen.

Vakbekwaam en gastvrij.

Ga zo door!

Teresa

Doen!

Sterke punten:

Fotogeniek of niet. Quincy weet er mooie dynamische, speelse foto's van te maken zonder dat je doorhebt dat je poseert! We zijn heel blij met de mooie foto's!

Geen tips, was perfect