Fotopresentatie
Communicatie

Harun

Professioneel, behulpzaam en vriendelijk

Liza

Ontzettend spontaan, stelt je gerust en helpt je om de beste foto's te krijgen

Cherinda

De fotoshoot is echt een aanrader! De fotograaf is creatief en vriendelijk en het is ontzettend leuk om te doen!

Thilde bloemendaal

Gezellige middag gehad ondanks drukke kindertjes

Sterke punten:

Kalmte van de fotografe met leuke ideen

Natasja

Vanmiddag een vriendinnen fotoshoot gehad. hele leuke spontane fotograaf, niks was te gek!

Sterke punten:

Denkt mee met wat leuk is en zegt hoe je op de foto moet/kan staan, grappig, spontaan, verzorgen je goed met drinken.

Erik en Angela

Fijne begeleiding tijdens shoot, erg tevreden met de resultaten. Wij zijn zwanger in coronatijd en hadden twijfels of we het wel door moesten laten gaan ivm onze eigen veiligheid maar we hebben ons... Fijne begeleiding tijdens shoot, erg tevreden met de resultaten. Wij zijn zwanger in coronatijd en hadden twijfels of we het wel door moesten laten gaan ivm onze eigen veiligheid maar we hebben ons geen moment onveilig gevoeld. Erg fijn!

Marja en Marcel

Enorm op het gemak gesteld en ook het afronden met het maken van de keuzes enorm veel geduld getoond en vakmanschap.

Nicole

Super leuk om te doen, enthousiaste fotograaf

Wildenburg

Het was fantastisch.

Familie Kamphorst

Mooie spontane foto's. Goede kwaliteit foto's, goede service lekkere chocolademelk en cappucino;). Gezellige wachtruimte. En een leuke fotograaf!

Niets ga zo door;)