Levering eindproduct
Nakomen van de afgesproken levertijd
Offerte procedure

Carlito's Streetwear

Ik heb nog maar 1 keer besteld, maar tot nu toe is mijn ervaring met Shirtenzo naar mijn mening redelijk goed

Ze hebben een hele snelle en goede klantenservice. Ook het 'live chatten' werkt heel goed.

Frans

Vriendelijk, snel, prima prijs

Klantvriendelijk

Bedrukte hardloopshirts aangeschaft

Bianca Remeeus

Fijne communicatie, goede begeleiding naar het eindproduct en een verbluffend resultaat hebben ze geleverd.

Wij hebben onlangs shirts besteld voor de damloop 2018. Samenwerking verliep...

Wij hebben onlangs shirts besteld voor de damloop 2018. Samenwerking verliep fijn en de shirts waren perfect! goede kwaliteit van de shirts en erg mooi bedrukt.

Communicatie en creativiteit!

Goed, alles vlot geregeld via de mail. Altijd snel antwoord, duidelijk.

Gerard vd Akker / WoodWing Software

Uitstekende ervaringen! Altijd vriendelijk, terzakekundig en ze komen afspraken goed na.

kwaliteit goed, afspraken en levering waar je op kunt bouwen, prijstechnisch zeker concurrerend met andere partijen.

Boomverzorging Bruno

Zeer fijne ervaring, snel en goed uitgevoerd

snelle reactie, snelle service en meedenken

Kimberly van TIG

Ik had op korte termijn een aantal T-shirts nodig voor een event. Shirtsenzo heeft me heel goed geholpen. Ze dachten met mij mee en hebben ervoor gezorgd dat ik op tijd mijn T-shirts bezorgd kreeg.

Er wordt goed meegedacht en ze wilden net dat stapje verder gaan.

Britt van Noord

Sportshirts laten bedrukken. Was de enige partij in de buurt die aan al onze wensen voldeed én ook nog het goedkoopste was. Super service, wij zijn er blij met onze shirts!

Goede communicatie, vriendelijk, shirts goed en netjes bedrukt.

Kam & Bronotte makelaars

Fantastisch bedrijf! Doen al vele jaren zaken met Shirtsenzo! Ze denken altijd met je mee en gaan altijd voor het beste resultaat.

Denken altijd met je mee en zijn creatief!