Musette

Wij hebben een plantentafel besteld. Deze is binnen 2 dagen bij ons bezorgd. Inclusief een vriendelijk handgeschreven briefje erbij, wat het zeer persoonlijk maakt. De plantentafel was eenvoudig in... Wij hebben een plantentafel besteld. Deze is binnen 2 dagen bij ons bezorgd. Inclusief een vriendelijk handgeschreven briefje erbij, wat het zeer persoonlijk maakt. De plantentafel was eenvoudig in elkaar te zetten en van goede kwaliteit. Zeer tevreden!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Goede kwaliteit en snelle levering

ronald

Mooie producten, super service

uitstekend!

Jaap

Vaas besteld om volgende dag cadeau te doen. Telefonische navraag of dit zou lukken: er ligt er 1 in de winkel en die gaat vanavond naar U toe. "Of bezorgen morgen lukt met Postnl (zaterdag,... Vaas besteld om volgende dag cadeau te doen. Telefonische navraag of dit zou lukken: er ligt er 1 in de winkel en die gaat vanavond naar U toe. "Of bezorgen morgen lukt met Postnl (zaterdag, vakantietijd) heb ik niet in de hand." Enigszins gerustgesteld werd zaterdagmorgen vroeg het bestelde, zeer goed verpakt afgeleverd. De jarige kreeg bijtijds haar geschenk, dat bijxonder goed on de smaak viel. Everybody happy!!

Alleen maar positief!

Alma

Ik had een vraagje over mijn bestelling, en daar is direct op gereageerd, en is tot volle tevredenheid opgelost!

Wat ik ook leuk vond, was het persoonlijke berichtje wat er op de pakbrief...

Wat ik ook leuk vond, was het persoonlijke berichtje wat er op de pakbrief was geschreven, echt gezellig en sfeervol, dus jullie maken je belofte echt waar!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Dat de sfeer inderdaad goed is!

Jeroen

Sfeer voor jou heeft mooie producten die snel werden geleverd. Communicatie verliep vlotjes evenals het hele orderproces.
Het persoonlijk geschreven boodschap bij de order maakt het compleet.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Zeer goede en snelle service

J.

Leuke spullen voor een aantrekkelijke prijs. Sympathieke afhandeling.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Zeer snelle levering met een sympathieke persoonlijke noot.

Leny

Goede service. Vriendelijk contact per telefoon. Snelle levering

Zeer tevredenKlant

C.G.M.

Wij hebben onlangs 3 hangmanden aangeschaft, bij binnenkomst zijn er plantjes erin gedaan, maar tijdens het ophangen gingen 2 van de 3 manden het ophangsysteem kapot. Daarover gemaild en de keuze... Wij hebben onlangs 3 hangmanden aangeschaft, bij binnenkomst zijn er plantjes erin gedaan, maar tijdens het ophangen gingen 2 van de 3 manden het ophangsysteem kapot. Daarover gemaild en de keuze was om dat zelf te repareren. Daar ben ik een paar uren mee bezig geweest. Wij kregen voor de moeite 20% korting op de aankoop. Dat is tot op heden nog NIET ontvangen. Mijn advies is, deze manden zijn NIET geschikt om op te hangen, dus graag uit de verkoop halen!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Mooie hangmanden, maar van slechte kwaliteit

patricia

Na een lange zoektocht op het internet op jullie website terecht gekomen. Aldaar na een korte zoektocht gevonden wat ik zocht!
Duidelijk omschreven artikel (maten ed)
Supersnelle levering....
Duidelijk omschreven artikel (maten ed)
Supersnelle levering. En zorgvuldig ingepakt (glas).

Snelle levering, duidelijke website

Birgit

Snelle levering en ook goed verpakt. En ook een leuk handgeschreven briefje erbij

Prima bedrijf