Deskundigheid medewerkers
Behandelen van de akte
Ontvangst op kantoor
Communicatie met de medewerkers

Worst

Ontvangst (mede mogelijk door corona) erg afstandelijk en niet persoonlijk. Niet echt weg gewezen op het feit dat er even gewacht moet worden en dergelijke. Uiteindelijke voordracht en afhandeling... Ontvangst (mede mogelijk door corona) erg afstandelijk en niet persoonlijk. Niet echt weg gewezen op het feit dat er even gewacht moet worden en dergelijke. Uiteindelijke voordracht en afhandeling prima. Communicatie via de mail vaak zonder aanhef, dit vind ik een beetje onprofessioneel. Zeker als je een nieuwe relatie bent.

leo van vliet

Alles accuraat en snel per e-mail

van hooijdonk maaskant

Leveringsakte woning

F schoonen

Zetten de man standaard op één, vrouw komt kennelijk altijd op tweede plaats.

Rijn Broere

Deze vragenlijst zou ik zelf niet sturen. Vanwege Covid 19 werd mij verzocht een volmacht aan te leveren die ik moest laten legaliseren bij een andere notaris. Zo leg je het probleem bij een... Deze vragenlijst zou ik zelf niet sturen. Vanwege Covid 19 werd mij verzocht een volmacht aan te leveren die ik moest laten legaliseren bij een andere notaris. Zo leg je het probleem bij een collega. Niet echt collegiaal. Daarnaast stel ik de vraag of legaliseren wel echt nodig was

BHE Vermeeren

Ben niet op kantoor geweest

Kate S.

Great communication, professional and fast!

Click.nl BV

Goede ervaring