Deskundigheid medewerkers
Behandelen van de akte
Ontvangst op kantoor
Communicatie met de medewerkers

Viveluz Gomez

Every transactions were very smooth and clear. Staffs are so friendly as well and accommodating. ♥️

Reija dakonderhoud bv

Ik heb al meerdere bv’s geopend bij deze firma voorheen alles ging super goed ik wilde graag weer een bv openen en mij boekhouder moet een akkoord geven terwijl de beste man dat nog nooit heeft... Ik heb al meerdere bv’s geopend bij deze firma voorheen alles ging super goed ik wilde graag weer een bv openen en mij boekhouder moet een akkoord geven terwijl de beste man dat nog nooit heeft meegemaakt ik adviseer om iedereen een Andre notaris te gaan zoeken ik vind het echt bizar

dick

Er staat nog steeds een behandeling open en er wordt totaal niet meer gereageerd op mijn vragen

M.Timmers

Vervelende ervaring met deze notaris. i.v.m. verkoop van ouderlijk huis. Als verkopende partij alle gevraagde gegevens in april al doorgegeven en daarna niets meer gehoord. Vervolgens moesten we er... Vervelende ervaring met deze notaris. i.v.m. verkoop van ouderlijk huis. Als verkopende partij alle gevraagde gegevens in april al doorgegeven en daarna niets meer gehoord. Vervolgens moesten we er zelf achteraan en waren ze het hele dossier vergeten. Daarvoor kregen we geen excuses, sterker nog toen we een paar vragen hadden, kregen we geen antwoord via de mail. Tijdens een telefoongesprek werden we zelfs afpoeiert op een nare manier, en dat terwijl het ging om het ouderlijk huis, een gevoelige kwestie, waarbij we geen enkele empathie ervoeren.

Bob vd Buijs

Afspraken niet nakomen
Moeilijk of niet bereikbaar
Langzaam

J. de Bruin

Flexibel, vriendelijk en betrouwbaar.

Kelly

Het gesprek met degene die de samenlevingsovereenkomst heeft opgesteld, was goed. Legde alles goed uit. De rest was matig.

DJW

Zeer onbetrouwbaar en slecht in de communicatie