Deskundigheid medewerkers
Behandelen van de akte
Ontvangst op kantoor
Communicatie met de medewerkers

Driessen-van Ree

Prima, mag iets minder joviaal en amicaal.

H Kuiper

De ontvangst was summier. Behalve de paspoort controle werden we niet geïnformeerd over de vertraging. Alle zaken werden zeer amicaal besproken en ik had het idee dat er erg weinig tijd was.

de Weert

Goede en snelle afwikkeling van tweede hypotheek

Roks

Prima notaris, alles goed en snel geregeld.

D.

Persoonlijk, vriendelijk en laagdrempelig

Frans Dusseldorp

Uitstekend

Bert Puiman

Ontspannen sfeer. Duidelijke uitleg. Prima ervaring.

J Nas

Bijna perfect! Notaris kundig en vlot. Wat echt niet goed was is dat er een volledige kopie van je paspoort/ id wordt gemaakt, dat mag gewoon niet, daar zouden jullie even in kunnen duiken en bv een... Bijna perfect! Notaris kundig en vlot. Wat echt niet goed was is dat er een volledige kopie van je paspoort/ id wordt gemaakt, dat mag gewoon niet, daar zouden jullie even in kunnen duiken en bv een maskertje gebruiken voor de gegevens die niet gekopieerd mogen worden

Reactie Seydlitz Notarissen:

Geachte heer Nas, bedankt voor uw beoordeling. Als notaris moeten wij juist wel een volledige kopie van het legitimatiebewijs hebben. Zie:... Geachte heer Nas, bedankt voor uw beoordeling. Als notaris moeten wij juist wel een volledige kopie van het legitimatiebewijs hebben. Zie: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/identiteitsfraude/vraag-en-antwoord/ben-ik-verplicht-om-een-kopie-van-mijn-identiteitsbewijs-te-geven-aan-een-bedrijf
Met vriendelijke groet, Seydlitz Notarissen