Prijsstelling
Onze service

Tatjana Zweig

Heel goed snel geleverd excellente comunicatie top !!!

Beste Tatjana,
Wat een mooie 10⭐ review heb je ons gegeven. En bedankt voor het schrijven van de mooie woorden. We hopen je snel een keer terug te zien.
Team...
Beste Tatjana,
Team Sextoyland❤

M.

Beste M,
Wat fijn dat de levering snel was en super bedankt voor je mooie review. Zien we je snel een keer terug? 😇
Team Sextoyland❤

Nano Nano

Snelle correcte levering, product voldoet aan de verwachting

Beste Nano Nano,
Bedankt voor de mooie 10⭐ review en wat fijn dat het product naar verwachting was. Heel veel plezier ervan en graag tot snel.

Filip Declercq

Al altijd een vlotte en vriendelijke afhandeling

Beste Filip,
Wat een mooie woorden! 🥰 Heel erg bedankt hiervoor en voor de geweldige review natuurlijke. Zien we je snel een keer terug?

GG Kootstra

Altijd netjes verpakt. En snelle levering

Beste GG,
Heel erg bedankt voor je mooie review. 😇 Zien we je snel een keer terug?

de koekepeer van weer

Netjes snel en discreet geleverd op een ophaalpunt naar keuze. Beschrijving van artikel klopt met het geleverde. Betaling ook zeer discreet. Tja gewoon een goed bedrijf dat doet waarmee men... Netjes snel en discreet geleverd op een ophaalpunt naar keuze. Beschrijving van artikel klopt met het geleverde. Betaling ook zeer discreet. Tja gewoon een goed bedrijf dat doet waarmee men adverteert.

Beste Meneertje koekepeertje,
Beste Meneertje koekepeertje,
Wat een gezellige review heb je ons gegeven. Hier worden we super blij van en we waarderen heel erg dat je de tijd en energie hebt genomen om deze mooie woorden te typen. We hopen je dan ook snel een keer terug te zien. 🥰

Sander Murk

Het is fijn dat alles zo snel, goed en anoniem geleverd is dus zal nog Baker bij jullie bestellen.

Beste Sander,
Wat fijn om te lezen dat alles zo soepel is verlopen met je bestelling. Heel veel plezier ervan en graag tot ziensss 🥰

Rick de Vries

Een mooi ruim aanbod en vaak goede prijzen. Wel zou ik graag gratis verzending zien bij een grotere aankoop en 1 dag verzending wordt tegenwoordig ook vaak verwacht.

Beste Rick,
Heel erg bedankt voor je mooie review. Hier worden we heel happy van. 🤩 We zien je graag een keer terug.

D Van Buren

Erg goed en voor elk wat wild
Een ruim assortiment aan intieme dingen

Beste D Van Buren,
Vriendelijk bedankt voor deze geweldige review en de mooie complimenten 😇 Zien we je snel een keer terug?

Hans

Duidelijke site, goede prijzen en snelle levering na bestelling.

Beste Hans,
Heel erg bedankt voor je geweldige review en je mooie complimenten 🥰 Tot snel bij Sextoyland.nl!