Prijsstelling
Onze service

Gerard

Waarempel waardeloos. Werkelijk onbeschoft en beschamend behandeld. Betaald voor mijn bestelling, zou klaar liggen in winkel, maar lag er niet en ben weer weg gestuurd. Toen ik per mail alsnog mijn... Waarempel waardeloos. Werkelijk onbeschoft en beschamend behandeld. Betaald voor mijn bestelling, zou klaar liggen in winkel, maar lag er niet en ben weer weg gestuurd. Toen ik per mail alsnog mijn recht wilde halen werd ik daadwerkelijk als fraudeur beschuldigd. Waar heb ik dit aan te danken? Hoe krijg ik mijn spullen of mijn geld terug?

Reactie Sextoyland.nl:

Beste Gerard,
Bedankt voor uw review. Jammer dat u vindt dat wij waardeloos zijn, terwijl u zelf een fake adres opgeeft. Omdat u thuis zelf geen goederen wilt ontvangen.
Tijdens het...
Beste Gerard,
Tijdens het bestellen heeft u een fake adres ingevuld, uw bestelling is vervolgens naar dit adres verstuurd. Wij hebben u verzocht om de bestelling af te halen op het door u opgegeven fake adres.
Helaas kunnen wij hier verder niets in betekenen.
Team Sextoyland.nl

B

Snelle levering.
Mooie kwaliteit

H van der Loo

Artikelen binnen een dag binnen.

Roel Ottens

Goed en betrouwbaar