Mijn ervaring met Seat Financiel Service is tot nu toe nog minimaal. De aanschaf van mijn lease auto (opvolger van vw polo lease auto) liep via de garage en ging met horten en stoten dat was zeker... Mijn ervaring met Seat Financiel Service is tot nu toe nog minimaal. De aanschaf van mijn lease auto (opvolger van vw polo lease auto) liep via de garage en ging met horten en stoten dat was zeker geen 8. De weinige keren dat ik met seat FS contact heb gehad verliep goed

Mijn ervaringen waren altijd goed , tot voor de inruil.
Ik heb slechte ervaringen wat betreft de communicatie tussen de Seat Financial Service en het bedrijf Ames.
Naar mijn idee lag het...
Mijn ervaringen waren altijd goed , tot voor de inruil.
Naar mijn idee lag het probleem grotendeels bij Ames. Zij stuurden de taxateur weg en er was veel onduidelijkheid bij de inruil en eventuele schade.
Telefonisch had ik een goed contact met Seat Financial Service, maar bij Ames werd ik niet netjes behandeld.

Ruud Bakker

Alles is wel goed geregeld

Dawn

Positieve, snelle service bij het afhandelen van zaken.

Richard uit Enschede

Op zich wel goed echter op specifieke vragen wordt wat later of ook niet gereageerd. De uitleg over bepaalde naberekeningen laat ook te wensen over.

Eric

Alles goed geregeld en duidelijk, geen problemen mee gehad

Mariska

Bij mijn eerste auto goed, halverwege mijn contract werd de leasemaatschappij overgenomen door Seat. Bij mijn 2de auto zijn er wel grove fouten gemaakt met betrekking tot het inleveren. Als ik zelf... Bij mijn eerste auto goed, halverwege mijn contract werd de leasemaatschappij overgenomen door Seat. Bij mijn 2de auto zijn er wel grove fouten gemaakt met betrekking tot het inleveren. Als ik zelf niet goed had opgelet had ik een hoop geld kwijt geweest. Uiteindelijk ben ik wel goed geholpen en is alles goed opgelost

Tjeu Benmejahed

Snelle service