Reactiesnelheid op uw aanvraag
Klantvriendelijkeid

Pascal

Alles is perfect verlopen

Loes Op de Weegh

Ik ontving geen mail met bevestiging van mijn betaling. Zou prettig geweest zijn

Jolanda Snepvangers

Top Service

Brandwijk

Geen, helemaal perfect.

Berrico FoodCompany

Geert Daamen

Duidelijkere communicatie omtrent de levertijd. Inhoudelijk prima.

Beste Geert,
Beste Geert,
Dank je wel voor je positieve beoordeling en feedback over ons project. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het doet ons goed te horen dat je over het algemeen tevreden bent met onze dienstverlening.
We begrijpen dat de communicatie over de levertijd niet naar wens is verlopen, en daarvoor willen we onze oprechte excuses aanbieden. Het spijt ons dat dit aspect van ons project niet naar tevredenheid is verlopen. Het is voor ons van groot belang om duidelijke en tijdige communicatie te waarborgen, zodat onze klanten vol vertrouwen met ons kunnen samenwerken.
We willen graag benadrukken dat het voor ons uiterst nuttig is om bij aanvang van het project te weten dat er een deadline aan verbonden is. Dit stelt ons in staat om onze vertalers en andere teamleden goed te informeren en de nodige planning te maken voor een tijdige oplevering. Het spijt ons dat deze informatie niet aan ons is doorgegeven bij de start van het project, maar we zijn blij dat we na je vraag over de levering op dezelfde dag nog hebben kunnen leveren.
We nemen je feedback ter harte en zullen ervoor zorgen dat we in de toekomst proactiever zijn in het verkrijgen van alle relevante projectinformatie, inclusief eventuele deadlines. Nogmaals bedankt voor je waardevolle input, en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je nog beter van dienst te zijn.

Theo Hopman / EMCE WINCHES

Geen verbeterpunten

Reactie Scriptware Translations:

Dank je wel voor de positieve beoordeling.

Mona Grace Galgo

Fast service

Reactie Scriptware Translations:

Thank you for the great review.