Vriendelijke mensen, bedrijf is moeilijk te vinden en ook totaal geen naam van het bedrijf op de gevel, internetsite is overzichtelijk en duidelijk, handig zou zijn de openingstijden op de site te... Vriendelijke mensen, bedrijf is moeilijk te vinden en ook totaal geen naam van het bedrijf op de gevel, internetsite is overzichtelijk en duidelijk, handig zou zijn de openingstijden op de site te vermelden

Martinushof

Dit is de eerste keer dat ik wat besteld heb hier, volgende keer zeker weer.
scherpe prijzen en vlotte levering

Mark

Ja zeker snelle service en klant vriendelijk

Ton den Besten

Goede service en snelle levering na de vakantieperiode van het bedrijf.

Sturm

Zeer goed snelle levering top

Marco

Goeie schroeven niks mis mee
En de prijzen zijn ook nog eens gunstig
Dikke prima

Mies

Niks op aan te merken

Duidelijke site.
Chatfunctie is ook ideaal

Ton den Besten

Normaal gesproken haal ik mijn schroeven bij een houthandel in Waardenburg waar ik ook mijn hout haal. Een retourtje is 40 km dus voor alleen een doosje(s) Probo Snelboorschroeven rijdt je niet even... Normaal gesproken haal ik mijn schroeven bij een houthandel in Waardenburg waar ik ook mijn hout haal. Een retourtje is 40 km dus voor alleen een doosje(s) Probo Snelboorschroeven rijdt je niet even heen en weer. Ik ben op internet gaan zoeken en kwam diverse leveranciers tegen die verzendkosten vroegen tussen de € 7,50 tot € 12,50 . SCHROEVENLAND vraagt voor de verzendkosten onder de € 75,00 maar €4,95 ex btw. Bij vragen kun je telefonisch contact opnemen onder kantooruren, ook kon ik geen Probo snelboorschroeven vinden van 3.5 x 35. Opgebeld naar SCHROEVENLAND en gevraagd wat nu eigenlijk de openingstijden zijn, de desbetreffende heer zou deze tijden laten vermelden op de site en v.w.b. de Probo snelboorschroeven 3.5 x 35 zou hij dit uitzoeken, dus meteen actie. Ik had de bestelde schroeven de volgende dag al in huis (dus lekker snel en ik hoefde er niet apart voor naar Waardenburg voor alleen maar schroeven). Ook de prijzen van de Probo snelboorschroeven zijn netjes. Ik heb SCHROEVENLAND al aan enkele vrienden/kennissen gegeven, omdat ik zeer tevreden ben over dit bedrijf (ook de kleine inkoper kan hier terecht).