2020 beoordelingen

2020 Reviews

Sandy

Snelheid en duidelijke mails

Walther Hasselo

Twee 45 jaar oude super* films gedigitaliseerd in HD kwaliteit.
Het resultaat overtreft mijn stoutste verwachting, dit zijn professionals die echt weten wat ze doen.

Frank Barkey

Goede informatie klantvriendelijk profesioneel

U heeft meer dan 4000 negatieven van mij gedigitaliseerd. Ik ben wel erg geschrokken van het resultaat. Dat had waarschijnlijk niet met u te maken maar met de kwaliteit van de negatieven. Ik ging... U heeft meer dan 4000 negatieven van mij gedigitaliseerd. Ik ben wel erg geschrokken van het resultaat. Dat had waarschijnlijk niet met u te maken maar met de kwaliteit van de negatieven. Ik ging ervan uit dat negatieven - goed bewaard in strips - hun kwaliteit zouden behouden, maar dat blijkt dus beslist niet het geval. Dus ik heb voor ongeveer 300 euro gewoon kunnen weggooien. Dat was een grote teleurstelling. Het bleek zelfs dat sommige oude foto’s nog minder slecht waren dan de negatieven. Het betrof de meest oude en voornamelijk zwart wit negatieven ( uit de jaren 70). Ze zaten vol met stof en krasjes. Dus weer wat geleerd, maar wel heel jammer. De rest (kleurennegatieven) waren redelijk tot goed gedigitaliseerd.

S. Roozen

Snelheid, klantvriendelijk.

Blair S.

Excellent customer service. Quick responses and delivery

Ik werd heel vriendelijk aan de telefoon te woord gestaan'
Er zijn videos gedigitaliseerd. Ik ben er erg blij mee.

Clifton

Service verlenend en toegankelijk.

Lies en Ina Bootsma

Goede communicatie. Snelle handelingen.

Duidelijke website