Hoe beoordeel jij Saywhat Bottles?

Alice Jansen-Bake

Ik heb er geen ervaring mee, maar mijn dochter wel. En aan gezien ze geslaagd is, dacht ik nu geef ik haar een saywhat bottel gegraveerd met juf Ymke erin! Het was niet helemaal de goede kleur maar... Ik heb er geen ervaring mee, maar mijn dochter wel. En aan gezien ze geslaagd is, dacht ik nu geef ik haar een saywhat bottel gegraveerd met juf Ymke erin! Het was niet helemaal de goede kleur maar dat gaf niks. Het was een grote verrassing voor haar!

Lieke van Dinteren

Bestelling en afwikkeling heel plezierig. Over de kwaliteit van het product heb ik nog geen mening, omdat ik het nog niet heb gebruikt.

Suzanne van Merendonk

Ik heb een shakerbottle besteld als cadeau voor mijn vriend. Hij was er erg blij mee en vind hem superfijn. Wel viel me op dat de "normale" flessen in een leuke verpakking komen zodat het een... Ik heb een shakerbottle besteld als cadeau voor mijn vriend. Hij was er erg blij mee en vind hem superfijn. Wel viel me op dat de "normale" flessen in een leuke verpakking komen zodat het een schattig cadeautje is, maar de shakerfles alleen in een rechthoekige bruine doos kwam. Ik snap dat hij niet in zo'n ronde koker past, maar ik had iets van een decoratie op de doos wel leuk gevonden zoals bij de andere flessen. Als jullie de shakerfles in creme wit uitbrengen ga ik er ook een voor mezelf kopen ;). Al met al een super fijn product en de handgeschreven thankyou kaart was erg attent. Dankjullie wel!❤️🐢

Marije

Mooie shaker die stevig in elkaar zit. Schildpadje vind ik een leuk detail!

Yvo Korten

Je Krijgt wat er word beloofd

F.B.J

Goede kwaliteit en service. Ook verzenden gaat erg snel.

Ceciel Starmans

Nog geen ervaring ermee. Vandaag gekregen op mijn verjaardag. Er zit helaas geen enkel briefje of beschrijving voor eerste gebruik bij. Er zou toch ook een stoffen zakje bij zijn. Dat zie ik echter... Nog geen ervaring ermee. Vandaag gekregen op mijn verjaardag. Er zit helaas geen enkel briefje of beschrijving voor eerste gebruik bij. Er zou toch ook een stoffen zakje bij zijn. Dat zie ik echter niet of ik vergis me dat dat nooit erbij zit! De fles ziet er verder heel mooi uit. Ook fijn met naam erop.

Reactie Saywhat Bottles:

Bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat je de fles mooi vindt! Inderdaad een goed idee om nog een kleine handleiding toe te voegen aan de bestelling. We adviseren de fles eerst even goed te... Bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat je de fles mooi vindt! Inderdaad een goed idee om nog een kleine handleiding toe te voegen aan de bestelling. We adviseren de fles eerst even goed te spoelen voor gebruik. De fles wordt vanwege levering problemen zonder stoffen zakje geleverd. Dit vermelden we uiteraard ook op de website.
We wensen je er heel veel plezier mee!

Herby Karsdorp

Prima snelle service

Carmen Apon

Het was een cadeautje dus ik kan niks zeggen over het gebruik, maarde ontvanger reageerde erg enthousiast.

Marianne

Makkelijke bestelsite, snelle levering.
Producten voldoen aan de verwachting.