Sanzz

Prima ervaring, fijn tasje besteld en volgens afspraak geleverd.
Ben er blij mee.

irma

Leuk gezellig winkeltje met mooie tassen en met vriendelijke dames!

Snelle levering. Mooie tassen voor een goeie prijs.

Mieke den Dulk

Positief, eerst niet leverbaar later een mail dat tas weer op voorraad was. Netjes verpakt en bovenal een goed product!

Reactie Sanzz:

Dank u wel voor uw positieve reactie. Wij vonden het ook fijn dat wij alsnog deze tas aan u konden leveren. Veel plezier er mee. Hartelijke groet, Sandra & Marjelle

Debby lenderink

Super!

Reactie Sanzz:

Dank voor je leuke reactie. Heel veel plezier met je tas.
Hartelijke groet, Sandra & Marjelle (Het Tassenhuis)

Snelle verzending, prachtige tas.. top!

Reactie Sanzz:

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te horen. We zien u graag terug in onze webshop. Veel plezier met uw tas. Hartelijke groet, Sandra en Marjelle

De bestelling via internet ging makkelijk, snel en duidelijk.
De bestelling ook al ontvangen en erg tevreden.

Reactie Sanzz:

Hartelijk dank voor uw reactie, heel veel plezier met uw aankoop. Hartelijke groet, Sandra & Marjelle

Wilma Schilderman

Via de site een rugtas besteld.
Bij het afhalen vind ik de opening te nauw.
Prima service men houdt mijn wens in gedachten..ik ben benieuwd.

Reactie Sanzz:

Dank je wel voor je reactie. Absoluut houden wij je wens in gedachten, zodra er een nieuwe rugtas binnenkomt wat aan je wensen voldoet, nemen wij contact met je op. Hartelijke groet, Sandra &... Dank je wel voor je reactie. Absoluut houden wij je wens in gedachten, zodra er een nieuwe rugtas binnenkomt wat aan je wensen voldoet, nemen wij contact met je op. Hartelijke groet, Sandra & Marjelle

Uitstekend

Reactie Sanzz:

Dank u wel voor uw reactie. Fijn om te horen en heel veel plezier met uw aankoop. Hartelijke groet, Sandra & Marjelle

Wat een gezellige avond was mijn tassenparty en het is natuurlijk geweldig dat je zelf de eerste keus hebt! Professionele dames met mooie tassen en assecoires!

Reactie Sanzz:

Dank je wel voor je leuke review.