Deskundigheid medewerkers
Levering

Ad Poirters

Alles wat je wilt begint met kiezen, de website is overzichtelijk om gemakkelijk je keuze te maken. Het bestellen ging makkelijk en in de mail met bevestiging stond ook meteen de leverdatum. Op de... Alles wat je wilt begint met kiezen, de website is overzichtelijk om gemakkelijk je keuze te maken. Het bestellen ging makkelijk en in de mail met bevestiging stond ook meteen de leverdatum. Op de zojuist genoemde leverdatum stonden ze om 07:00 al voor de deur, vriendelijke chauffeur die alles op de gewenste plaats neerzette. De montage van de complete douchcabine verliep met de bijgeleverde handleiding ook makkelijk.

limpoo

Retour sturen is bij jullie slecht,het retour sturen kost je alleen geld,als je een groter bestelling doet kost het je handenvol geld om terug te sturen

Matthias

Deskundig advies en ook flexibel bij last minute aanpassingen

Jan te Dorsthorst

Uitstekend en goed opgeleide mensen.

Gims2 bv - Jeroen Vermeire

Vlotte manier van bestelling, zeer snelle levering, goede prijs/kwaliteit en ruim assortiment. Enkel wat langzamer bij een defect van een geleverd artikel.

Evan

Duidelijke informatie op website. Levering werd aangepast vlak voor de verwachte datum maar door goede en snelle communicatie van de klantenservice kon de levering binnen 24h op een ander adres... Duidelijke informatie op website. Levering werd aangepast vlak voor de verwachte datum maar door goede en snelle communicatie van de klantenservice kon de levering binnen 24h op een ander adres worden bezorgd. Bedankt voor de fijne service

Jaco

Uitstekende ervaring met Sanitairkamer. Gebruikersvriendelijke website, scherper prijzen en volledig assortiment. Levering snel en conform aangegeven leveringstijdstip.

Natalie

Matig, gebroken glasplaat van mijn douchecabine. wat niet mijn schuld was. Maar word niet vergoed, kon 30%korting krijgen op een nieuwe douchecabine. Wat moet ik met 2 douchecabines????

R. Overbeek

Fijne bestel site en snelle levering. Aardig personeel. De bezorger zou bellen voorafgaand, dit had hij niet gedaan, maar was wel prettig geweest. Verder top service en mooie en goede kwaliteit!... Fijne bestel site en snelle levering. Aardig personeel. De bezorger zou bellen voorafgaand, dit had hij niet gedaan, maar was wel prettig geweest. Verder top service en mooie en goede kwaliteit! Aanrader!

Nicole Pol

Groene oase in de badkamer | Onlangs heb ik een prachtige groene wasbak besteld met een een uniek motief aan de binnenzijde. Een product dat ik alleen bij Sanitairkamer ben tegengekomen. Alle... Groene oase in de badkamer | Onlangs heb ik een prachtige groene wasbak besteld met een een uniek motief aan de binnenzijde. Een product dat ik alleen bij Sanitairkamer ben tegengekomen. Alle productinfo was voorhanden, het bestellen was easy en 2 dagen later had ik 'm in huis. Kijk, zo kun je je handen nog eens vuil maken, een dag later zijn ze gewassen in het mooiste juweel op je badkamer. ;-)