20925 beoordelingen

Deskundigheid medewerkers
Levering

20925 Reviews

Janssen

Douche cabine besteld binnen 3 weken geleverd netjes volgens afspraak bezorgd aan huis, netjes van half uur tevoren gebeld dat hij zolaat er zou zijn. Heel tevreden met service contact... Douche cabine besteld binnen 3 weken geleverd netjes volgens afspraak bezorgd aan huis, netjes van half uur tevoren gebeld dat hij zolaat er zou zijn. Heel tevreden met service contact en bezorging. Wat je ziet krijg je mooi degelijk geen flut troep mooie cabine zijn wij blij mee,

J

Tijdens de levering van mijn product ging er iets fout, maar dat pakten ze heel netjes op. Ze hebben het product toen alsnog op een later tijdstip geleverd, hebben hierover goed contact met me gehad... Tijdens de levering van mijn product ging er iets fout, maar dat pakten ze heel netjes op. Ze hebben het product toen alsnog op een later tijdstip geleverd, hebben hierover goed contact met me gehad en leverden toen volgens afspraak het product netjes af. De dienstverlening ging zelfs een stapje verder dan beschreven staat: de bezorger hielp me het pakket de trap op te tillen naar mijn appartement! :)

raymon

Goede prijs en snelle levering

J.Heinhuis

Makkelijk en snel

Christophe Willems

Groot aanbod met concurentiele prijzen

Annette Verver

Super en meelevend personeel. Alleen balen wij ontzettend van de levering van onze tegels. Deze zijn al in december besteld en betaald en nog steeds niets ontvangen. Dat terwijl de medewerker die... Super en meelevend personeel. Alleen balen wij ontzettend van de levering van onze tegels. Deze zijn al in december besteld en betaald en nog steeds niets ontvangen. Dat terwijl de medewerker die ons in de showroom geholpen heeft 👌vertelde dat de tegels op voorraad waren.
Al 3x de tegelzetter moeten verplaatsen.
Als pleister op de wond is die 200 euro wel welkom
Mvg Annette Verver

Hulst

Prijs prima niet best afgewerkt

Lana

Ik heb besteld via webshop. Snel gekomen. Goeie prijs en als beschreven.
Maar ik Waspik in winkel niet vriendelijk niet behulpzaam beter niet vragen. Webshop een 10 maar winkel minder

Inge Hendriks

Ik ben heel goed geholpen, eerlijk en dedkundig advies gehad en mooie en kwalitatief goed sanitair aangeschaft.

Esther Steensma

Geweldig