Deskundigheid medewerkers
Levering

Jos

Zeer slechte service

Nico

Slecht; sifon niet geleverd door bezorgdienst. Daarna een andere moeten kopen omdat de wastafel werd geplaatst. Melding gemaakt en geld terug gevraagd; antwoord: we sturen u een nieuwe toe… Tot op... Slecht; sifon niet geleverd door bezorgdienst. Daarna een andere moeten kopen omdat de wastafel werd geplaatst. Melding gemaakt en geld terug gevraagd; antwoord: we sturen u een nieuwe toe… Tot op heden geen geld terug, en de “nieuwe” ook niet ontvangen.

R

Zeer matige ervaring. Bestelling zou er volgende dag zijn. Was er na een week, na 3x contact en aandringen. Mails werden überhaupt heel laat beantwoord. Klantenservice telefonisch erg onvriendelijk... Zeer matige ervaring. Bestelling zou er volgende dag zijn. Was er na een week, na 3x contact en aandringen. Mails werden überhaupt heel laat beantwoord. Klantenservice telefonisch erg onvriendelijk en weinig meewerkend.
Er werd weinig in oplossingen gedacht. Alleen maar: we gaan een onderzoek in zetten naar uw bestelling, hopelijk weten we over 2 werkdagen meer.
Ga hier nooit meer iets bestellen en raadt het niemand aan.

Theo

Vertraagde levering

Sjors

Erg goed, snelle levering en zeer meedenkend en vriendelijk

M. Toonen

Prima service

Barbara keijzer

Prachtige zaak,mooie spullen,goede kwaliteit en hele goede service.

G van Oosten

Beschadigd aangekomen,div mails zijn door gestuurd naar de klantenservice,niemand reageerd

Keyla

Super service !!