9.5/10
Kwaliteit van het vlees

Sjaak Kranenburg

ZEER GOED TE VREDE

UITSTEEKEND VIND IK

Heerlijk, er is weer vlees voor een maand binnen. Grote stukken zijn versneden in porties, gehakt is verdeeld, alles (opnieuw) geetiketteerd in de vriezer. De kip was gister braadkip, van de...

De klantenservice is geweldig.

Sorry, geen.

Absoluut.

Reactie Samen een koe kopen:

Beste Trudi, Dank u wel voor deze prachtige beoordeling. we zien steeds meer mensen die echt een 'maandpakket' zelf samenstellen. Handig altijd vlees in huis.
Maar Trudi, zelf opnieuw etiketten erop doen is niet nodig...geeft ons aan hoe het verpakt wilt hebben en dan doen wij dit graag voor u. Bij ons koopt u ouderwets vlees en is de klant nog koning :)

Betrouwbaar en snel in het beantwoorden van vragen

De juiste informatiever de levering.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Zeker, voor twee personen zijn de porties meer dan voldoende.

Wij hebben sinds een paar maanden een rundvleespakket en een kippakket besteld en zijn heel erg tevreden.
Keurig verpakt en bezorgt, en het vlees is van super kwaliteit.
Heel erg tevreden.

Jazeker

Robert Kater

Mijn ervaring met u bedrijf is zeer positief in eerste instantie zijn de meningen daar over verdeeld, er zijn altijd mensen die negatief zijn maar hebben geen ervaring maar toch.
Mijn vrouw...

De sterke punten van u zijn dat alles zeer verzorgd en niet te vergeten uitstekend verpakt en op de afgesproken tijd word aangeleverd. ( top )

Mijn mening is ga zo door, en niemand heeft iets te klagen de Site ziet er pico bello uit

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja en ik weet waarover ik praat, ik ben 47 jaar Slager geweest.

Petra

Een hele goede eerste ervaring gehad met Sameneenkoekopen.nl. Goede kwaliteit vlees. Het pakket werd keurig gekoeld en op afgesproken tijd geleverd.

Alles is heel goed verpakt en voorzien van label met inhoud en datum.

Bij het verpakken van 2 stuks van hetzelfde vlees, bijv. karbonades, erop letten dat het ook 2 stuks van (ongeveer) gelijke grootte/gewicht zijn.

Ja.

J.A.M. van Huet

Alles klopt tot in de puntjes
Prima alles geregeld kan niet beter
kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen

Kan niet beter

J.A. van Zoest

Wij zijn 100% tevreden op alle fronten!
Wij stellen zelf een pakket samen en dat werkt fantastisch!

Voor ons zijn alle punten sterk!

Super gemakkelijk

Deze kleine anekdote zegt al heel veel: mijn man zei laatst: we hebben nog gehakt nodig. Zeg ik: dat ligt toch gewoon in de vriezer. Ja, zegt hij, maar dat is zo lekker en dadelijk is het op. Dan...

Lekker vlees. Netjes geleverd.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Super makkelijk. Als je het vergeet uit de vriezer te halen, leg je het gewoon even in koud water.

Toni

Heerlijk vlees en een super service! Top.

Goed verhaal.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Sealen en de stickers. Makkelijk in de vriezer op te bergen (neemt weinig ruimte in) en voor gebruik makkelijk op te zoeken door de stickers.