9.5/10
Samenstelling van het vleespakket
9.5/10
Kwaliteit van het vlees

Hans Stukart

Eindelijk gelegenheid gehad om met kerst het staartstuk soldaat te maken! Eerst "sous vide" gegaard en afgebakken op de houtskoolBBQ. Zo naturel mogelijk. Zout en peper, beetje gearomiseerd met...

De kwaliteit, de kwaliteit en de kwaliteit zijn de 3 sterkste punten!

Niks op af te dingen!

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

makkelijk genoeg, (als je ff doorhebt hoe het werkt)

Swinkels

Heel goed. Prima service, prima products.

Ik vind de porties vaker te groot. Gezien de verzuring is het beter niet teveel vlees te eten en dan is 150 gram in mijn optiek teveel.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja, prima! Enkel jammer vh vele plastic.

Reactie Samen een koe kopen:

Beste Marianne,

Allereerst hartelijk dank voor het prachtige cijfer, wij zijn er trots op!
De opmerking over het plastic zal snel overbodig zijn. Wij zijn druk bezig dit ernstig te reduceren en komen binnenkort met een gepaste oplossing. Wij zijn steeds bezig het gehele proces zo veel mogelijk te verduurzamen. Ik houd u daar natuurlijk van op de hoogte.

Vr.Gr. Kirsten Marsman

Willem Erné

Zeer goed

Zeer goede kwaliteit, zeer schappelijke prijs

Inmiddels kan het vlees lokaal worden afgehaald, wat voor mij als grensbewoner in Duitsland zeer prettig is.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja, vooral omdat je al enige tijd je eigen pakket kunt samenstellen.

Simone Zomer

Heel prettige ervaring, eenvoudige manier van bestellen en heldere info omtrent de uitlevering.

Erg goede kwaliteit van het vlees.

Ja.

Kees

Ik heb tweemaal ongeveer 3 kilo kaas besteld bij deze firma. De tweede keer was de kaas niet goed geseald waardoor het ging schimmelen. Ik heb daar een mail over gestuurd maar heb daar nooit enige...

Reageren op mails die aangeven dat het product niet in goede orde is ontvangen.

Reactie Samen een koe kopen:

Beste Kees, wat jammer om deze reactie te moeten ontvangen, juist omdat wij klant vriendelijkheid en een snelle reactie geven op vragen , hoog in ons vaandel hebben staan en daar eigenlijk mede om gewaardeerd worde met een 9,5.
In verband met de drukte voor Feestdagen is uw mailtje ons ontschoten.

De kwaliteit van de kaas is prima, over de smaak ervan valt natuurlijk altijd te twisten., dat kan :)

Henny stremme

Heerlijk vlees .

Rundvlees supergoed

Andere bezorgservice nemen .

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja makkelijk hoe het ingepakt is

A. Benneker

Er ging iets niet helemaal goed bij het bestellen en dit is perfect opgelost. TOP

Makkelijk bestellen - mogelijkheid tot zelf samenstellen van pakket - goede klantenservice - snelle reacties op vragen

Ti: bereidingstijd op sticker

heel gemakkelijk

couenberg, joop

Keurig op tijd geleverd conform de belofte. Inhoud was ook overeenkomstig de verwachting

Had de inhoud van de bestelling nodig bij een familie bijeenkomst en de datum hiervan wist ik pas kort ervoor. Derhalve had de bestelling slechts een hele korte levertijd en moest de bestelling op tijd worden geleverd. Alles prima uitgevoerd

Heb zelf wel enig bezwaar tegen het vaste bedrag dat besteed moet worden bij een tussentijdse bestelling.
Wel altijd blijven opletten dat de slager steeds het gevraagde en dus ook het verwachte product levert en niet vellen verstopt in bijv de rollade of vlees levert met veel pezen. Service op de kwaliteit is de voorwaarde voor goede en blijvende klantenbinding

Zeer betrokken mensen. Denken mee, reageren en zijn klantvriendelijk!

Zeggen wat je doet, doen wat je zegt. Goed verpakt vlees met sticker met informatie over houdbaarheid.

Toevoegen van basisrecepten op de website voor bijvoorbeeld het stoofvlees.

Jazeker!
Men dient wel te beseffen dat wanneer er een bestelling is geplaatst, het nog een paar weken kan duren voordat je het vlees kunt verwachten.

Diana

Prima, goed vlees. Betrouwbaar

Betrouwbaar, komen afspraken perfect na. Goede communicatie waarbij we via de mail op de hoogte worden gehouden over het proces.

Nee, zijn zeer tevreden.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Zeker, duidelijke informatie op het product. Minimale verpakking, dus vriendelijk voor het milieu.