Samenstelling van het vleespakket
Kwaliteit van het vlees

Thuis

Het is okay.

De korting/cadeau bij de bestelling is aantrekkelijk !.

Dat de tijd van inlevering van de bestelling wat ruimer is, zodat we niet lang hoeven te wachten.

Neutral.

Caren Prins

Duurzaam vlees, duidelijk en prettig verpakt in zelf gekozen porties. Grote van een portie zelf te regelen.

Jammer van de extra kosten bezorging, die nu ingevoerd zijn. Prijs is al hoger dan in de supermarkt of bij de slager.
Ja, wel vaak een extra. Echter, dat zie ik liever anders. ( geen bezorg...
Ja, wel vaak een extra. Echter, dat zie ik liever anders. ( geen bezorg kosten/ geen extra)

Ja

Eefke Hoekstra

Zeer positief. Levering goed. Vlees is super! Bedrijf doet moeite om zich aan te passen aan situatie maatschappij, zoals: nu alles duurder wordt, kleinere porties etc.

Aanpassen aan situatie maatschappij

Kleinere portie is prima, alleen worden de speklapjes erg dun. Zouden ook in de breedte doormidden kunnen, blijft dikte gelijk.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja, vooral de data op de verpakking is fijn!!

Cobie Steinbuch

Prima vlees

Service en natuurlijk de kwaliteit van het vlees.

Ja

Anneke Engelaar

Is prima vlees

dieren wel zijn

meer informatie over de dieren, als het bedrijf groeit.
kunnen jullie dan nog dieren wel zijn vast houden.

ja

Reactie Samen een koe kopen:

Beste Anneke,
Dank voor uw review, wij onderhouden graag korte lijntjes met onze klanten.
Beste Anneke,
Dank voor uw review, wij onderhouden graag korte lijntjes met onze klanten.
Ik vind het een enorm goed idee om misschien iets meer te doen aan 'after sales' zoals dat zo mooi heet. Voortaan zullen wij vlak na leveren even een contact momentje zoeken.
Komt dus helemaal in orde.

Fam Nieuwland

Vlees is van goede kwaliteit en daardoor echt lekker

Duidelijke website. Interessante recepten.

Geen vlees meer laten bezorgen op vrijdag. Omdat wanneer er bezorg problemen zijn het dan op maandag bezorgd wordt en je je afvraagt hoe dit gedurende het weekend bewaard is.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja je kunt goed van te voren een planning maken. Dan moet het bezorgen wel goed verlopen anders moet je voor het weekend nog snel naar de supermarkt.

A Harlaar

Wij bestellen al ons vlees bij dit bedrijf

Goede communicatie. Kwalitatief goede producten. Diervriendelijkheid en duurzaamheid staan bovenaan

Om nog duurzamer te zijn zou je kunnen overwegen om de verpakkingsmaterialen her te gebruiken. Het vlees is niet altijd vacuum verpakt. Hierdoor wil de verpakking nog weleens lekken tijdens het... Om nog duurzamer te zijn zou je kunnen overwegen om de verpakkingsmaterialen her te gebruiken. Het vlees is niet altijd vacuum verpakt. Hierdoor wil de verpakking nog weleens lekken tijdens het ontdooien.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Wat bedoel je met deze vraag?

Laura Wolters

Top!

Snel en flexibele reacties op vragen via de email. Top kwaliteit van producten

Graag zou ik zien dat ik "onthouden" kan worden. Zodat ik niet elke keer mijn gegevens en aanwijzing bij de levering hoef in te vullen. (incl wanneer de website moeite heeft)

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Duidelijkheid over de producten (gewicht), verpakbaar laten maken in porties

Klarenbeek TH.

Vlees van uitstekende kwaliteit en mooi verpakt en vlotte levering-

Ruime keuze in soorten en hoeveelheid verpakkingen

Verpakking van het vlees

J. van Raaij

Heel positief

goed verpakt, goede kwaliteit, vriendelijk bij telefonisch contact

Het in de arm genomen vervoersbedrijf is ronduit slecht. Het op vrijdagavond afleveren is onjuist gekozen want als het mis gaat, en dat gaat het vaak, moet je tot maandag wachten en hoe veilig is... Het in de arm genomen vervoersbedrijf is ronduit slecht. Het op vrijdagavond afleveren is onjuist gekozen want als het mis gaat, en dat gaat het vaak, moet je tot maandag wachten en hoe veilig is mijn vlees dan bewaard?

ja