Familie de Bruyne

Wat hebben jullie ons een onvergetelijke dag bezorgd. Het weer was perfect en jullie gastvrijheid was hartverwarmend. Al bij al, zeker voor herhaling vatbaar!

Hanna Stegeman

Een mix van sportief en ontspanning op het water met familie (met kinderen): Sup & Sail (mei 2021) Een bijzonder mooie dag om op terug te kijken vanuit hartje Woudsend, met veel aandacht voor detail... Een mix van sportief en ontspanning op het water met familie (met kinderen): Sup & Sail (mei 2021) Een bijzonder mooie dag om op terug te kijken vanuit hartje Woudsend, met veel aandacht voor detail en wensen.
Na een ontvangst met koffie/thee aan de waterkade, zijn we eerst gaan suppen onder begeleiding van een gediplomeerd sup-instructeur. Daarna volgde een bijzonder heerlijke lunch aan boord van het zeiljacht. Vervolgens zijn we onze zeiltocht gestart waarbij de ervaren schipper veel kon vertellen over het schip en de omgeving. Eenmaal op het meer mocht er meegeholpen worden bij het zeilen en er was onderweg ruimte voor een frisse duik vanaf het dek. Hapjes en drankjes werden verzorgt en tussendoor werden foto's gemaakt die we na deze dag via de mail ontvingen.
Wij zullen zeker overwegen om terug te komen!

Eric

Heerlijke zeilmiddag gehad met gezin! Het schip is een prachtige verschijning en je wordt warm welkom geheten door Cyrus en Patricia. Met leuke uitleg over de boot en het zeilen vaar je voor je het... Heerlijke zeilmiddag gehad met gezin! Het schip is een prachtige verschijning en je wordt warm welkom geheten door Cyrus en Patricia. Met leuke uitleg over de boot en het zeilen vaar je voor je het weet op de mooie Friese meren. In een gemoedelijke sfeer met hapje en drankje op bestelling kan ieder zijn eigen gang gaan. Voor ons was dat genieten van het zeilen en de mooie natuur, afgewisseld met een gezellig praatje en een beetje helpen van de schipper. Dat laatste was amper nodig want schipperszoon Kyran, toekomstig schipper, had de ook skills om het schip prima op koers te houden.

Allet Geertman

Deze zomer mochten we met onze ouders een heerlijke tocht met de Zweedse snipa maken! We hebben allemaal ontzettend genoten! Truus en Johannes, Ineke en Allet

Familie

Wat hebben we met ons gezin genoten op de boot en vooraf het suppen! Geschikt voor jong en oud, sportief en minder sportief. Een echte sup les gevolgd door heerlijk op het water maakte het tot een... Wat hebben we met ons gezin genoten op de boot en vooraf het suppen! Geschikt voor jong en oud, sportief en minder sportief. Een echte sup les gevolgd door heerlijk op het water maakte het tot een prachtige herinnering.

Dorhout Advocaten

Wat hebben wij een ontzettend mooie dag gehad! Schipper Cyrus en zijn vrouw Patricia doen er alles aan om de dag helemaal naar wens in te richten. Kennis van zaken, maar ook super gezellig.... Wat hebben wij een ontzettend mooie dag gehad! Schipper Cyrus en zijn vrouw Patricia doen er alles aan om de dag helemaal naar wens in te richten. Kennis van zaken, maar ook super gezellig. Daarnaast was ook de catering aan boord tot in de puntjes geregeld. Een echte aanrader dus!

De Jager Financieel BV te Harlingen

Wat een leuke middag hebben wij gehad. Eens een keer iets anders dan op kantoor zitten met de collega’s. Voor ons, onervaren zeilers, was dit een prachtige relaxte middag. De schipper gaf... Wat een leuke middag hebben wij gehad. Eens een keer iets anders dan op kantoor zitten met de collega’s. Voor ons, onervaren zeilers, was dit een prachtige relaxte middag. De schipper gaf enthousiast uitleg over het zeilen en de gastvrouw bracht ons lekkere hapjes en drankjes aan boord. Iedereen voorzien van een kleurtje werden we ’s avonds voor de deur van het restaurant ‘Omke Jan’ in Woudsend afgezet. Nogmaals bedankt voor de leuke middag!

Ben Hiddinga

Met veel genoegen denken we terug aan de prachtige zeiltocht afgelopen zaterdag. De gastvrijheid was groot, de verzorging uitstekend en met genoegen hebben we jullie liefde voor het schip mee... Met veel genoegen denken we terug aan de prachtige zeiltocht afgelopen zaterdag. De gastvrijheid was groot, de verzorging uitstekend en met genoegen hebben we jullie liefde voor het schip mee beleefd. En last but not least, zeer bedankt voor de foto reportage. Prachtig verzorgd gedaan. Dat geeft ons nog een mooie herinnering voor later. We zullen jullie zeker aanbevelen bij anderen!

Familie Olde Klieverik

Super gave Sunset cruise gehad, zeer gast vrij ontvangen en prima uitleg aan boord. Tijdens de cruise heerlijk genoten van een drankje en een hapje en gezwommen in het meer. Echt een aanrader, gaan... Super gave Sunset cruise gehad, zeer gast vrij ontvangen en prima uitleg aan boord. Tijdens de cruise heerlijk genoten van een drankje en een hapje en gezwommen in het meer. Echt een aanrader, gaan het zeker nog een keer herhalen!

Dhr. Laarakkers

Wij hebben in September een tocht met Sail Events Friesland gemaakt met onze redelijk grote familie. We zouden het iedereen aan kunnen raden! Er wordt slim meegedacht over de planning van het dagje... Wij hebben in September een tocht met Sail Events Friesland gemaakt met onze redelijk grote familie. We zouden het iedereen aan kunnen raden! Er wordt slim meegedacht over de planning van het dagje uit en er zijn veel handige opties beschikbaar qua ervaring aan boord. De bemanning weet wat ze doen. De natuur waar doorheen wordt gevaren is prachtig. De kajuit is ruim genoeg om bij een incidenteel buitje droog te blijven, en comfortabel ingericht. We hopen snel weer aan boord te zijn!