Maaike Marcelis

Ca va

Uw ervaring

de prijs is in het begin misleidend vind ik er komt nog heel wat bij als je uiteindelijk besteld

Ben Oorthuis

Nette service

Kevin

Prachtig mooi bedrijf en goede service!

Uw ervaring

Prachtig mooi bedrijf en goede service!

eric mickers

Goed. Vriendelijk en professioneel

Duidelijk en professioneel

Ben zeer tevreden

Vincent van Schijndel

Super fijn contact en advies

Uw ervaring

Goed advies en zeer heldere uitleg!

Het enige nadeel is de reisafstand;)

Jeroen Bogers

Prima!

Uw ervaring

Duidelijke info over voorraad.

Geen.

Carolien Horde

Vlotte levering; goede kwaliteit; goede prijs. Kortom ben zeer tevreden en kom graag hier weer terug.

Prijs-kwaliteit; levertijd; communicatie

Ga zo door!

Stephane Quirijnen

Professioneel geholpen, concrete oplossing, volgende dag netjes ontvangen. Tof! Pakket was eventjes zoek bij DHL, vervolgens contact opgenomen met Stagefreaks, niets aan het handje!

Professioneel geholpen, concrete oplossing, volgende dag netjes ontvangen.

In conclusie: Gaat er iets fout binnen of buiten de controle van Stagefreaks? Ze lossen het op.

Competente klantenservice

Tot nu toe erg tevreden

Henk van Stratum

Redelijk,maar veiligheidsschoenen op voorraad is zeer beperkt

----

-----

Reactie SafetyFreaks.nl:

Goededag,
Goededag,
Bedankt voor de review. Wij hebben normaliter 95% van de schoenen die we verkopen op voorraad in de gangbare maten (41 tot en met 46). Nu is het zo dat momenteel de levertijden van schoenen voor sommige merken zeer onbetrouwbaar en wisselend zijn, door de welbekende logistieke- en productieproblemen wereldwijd. Hierdoor kunnen wij niet altijd voldoen aan de vraag, aangezien die groter is dan het aanbod.
Ik kan overigens niet zien waar het precies over gaat, want de review die je plaatst is van een order waar geen veiligheidsschoenen in zitten. Desalniettemin willen we onze excuses aanbieden als de schoenen in jouw geval een lange levertijd hebben gehad, we doen ons best om hierover altijd zoveel mogelijk te communiceren, mits we informatie krijgen over de levertijd.

Joey Siau

Uw ervaring

Duidelijke eerlijke uitleg, vriendelijk, goede prijs

nrr