Prettig bedrijf

Goede klantenservice

Nee alles goed

KnufKnuffels.com

Goed! Waren iets vergeten te leveren, dag erna stond het alsnog op de stoep.

Prijs en service

Enige wat onduidelijk blijft is de levertijd.

Spoedbestellingen kan ik helaas bij hun niet doen.

Reactie Sabe Verpakkingen:

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback, deze zullen we gebruiken om onze service te verbeteren.
Team Sabe Verpakkingen

Keurig bedrijf, netjes en snel geholpen, en een door mijzelf gemaakte fout, snel en goed opgelost.

Vriendelijkheid en snelheid

Verzendkosten voor relatief kleine producten zijn fors

Vlotte aflevering alleen was de rol karton aan de onderkant beschadigd voor ons doel gaf dat niet maar was slordig

Vlotte levering

Ik heb hele goede ervaringen met Sabe Verpakkingen. De communicatie is direct en goed en de leveringen zijn telkens verzorgd verpakt, snel en correct. Ik heb dat bij andere leveranciers wel anders... Ik heb hele goede ervaringen met Sabe Verpakkingen. De communicatie is direct en goed en de leveringen zijn telkens verzorgd verpakt, snel en correct. Ik heb dat bij andere leveranciers wel anders meegemaakt . Een pluim daarvoor voor Sabe Verpakkingen.

Bestelling doen is heel gemakkelijk . En de service is perfect . Snelle levering .

Goed vindbaar, gemakkelijk zoeken, service en snelle verzending

Op het moment niet

Kotti Bags

Ik heb online iets besteld, kreeg vooraf goede informatie over de kwaliteit. De levering stond binnen paar dagen klaar en heb ik opgehaald.

Veel keus in wat ik op dat moment zocht

Bij de kartonnen vellen de dikte per gram ook weergeven. Had ik nu per mail gekregen. Weet ook niet anderen hier ook behoefte aan hebben, maar gaf mij inzicht over de dikte.

Goed en deskundig advies gehad via de telefoon.

Laagste prijs voor vulkorrels, snelle levering.