mevrouw S. Blokland

Prima service.

heer/mevrouw C.J. de Wolff

Ik had duidelijk aangegeven dat ik 2 klachten had, t.w. een bijna verstopte wc-afvoer en lekkage onder de wasbak in de badkamer. Omdat RRR tevens aangaf dat ze ook over een loodgieter beschikten ben... Ik had duidelijk aangegeven dat ik 2 klachten had, t.w. een bijna verstopte wc-afvoer en lekkage onder de wasbak in de badkamer. Omdat RRR tevens aangaf dat ze ook over een loodgieter beschikten ben ik met hun in zee gegaan. Het loodgieterswerk kon niet uitgevoerd worden omdat het een klacht aan de aanvoer van water betrof. Daarin was de monteur niet gespecialiseerd en beschikte niet over het noodzakelijke materieel. De verstopping in de afvoer werd keurig en snel afgehandeld. Niettemin had ik de voorkeur gegeven aan een bedrijf dat beide klachten had kunnen verhelpen. Nu dat niet kon ben ik ook voor de loodgieter hoogst waarschijnlijk voorrij-kosten kwijt.

heer/mevrouwj. Knol

Prima en snel geholpen 100% perfect 👍

heer/mevrouw MFT Landskroon

Hallo. wat een prettige ervaring had ik met het "bezoek "van Tjalling. hij was er op de afgesproken tijd. Heeft voldoende uitgelegd. Koffie zorgde voor een aangenaam gesprek. Kortom een dikke 10

heer/mevrouw

Goed werk geleverd , min punt was dat mijn wc niet goed vast zit en de schroeven niet zijn aangedraaid.

heeraaisma

Prima service kon niet beter

heer/mevrouw spoelstra

Het probleem was snel verholpen