heer/mevrouw kuipers

De monteur welke ons heeft geholpen was erg Asociaal. Was grof in zijn taal gebruik en had geen verstand van zaken. Na 2 regenpijpen stuk gemaakt te hebben en nog geen oorzaak hebben kunnen vinden.... De monteur welke ons heeft geholpen was erg Asociaal. Was grof in zijn taal gebruik en had geen verstand van zaken. Na 2 regenpijpen stuk gemaakt te hebben en nog geen oorzaak hebben kunnen vinden. Gaf hij aan dat hij flipte in zijn hoofd en dat hij erg gestrest werd van het feit dat hij de oorzaak niet kon vinden. Op aanraden van mijn man heeft hij zijn collega gebeld die in de buurt was. Deze kwam met ideeën en daar wilde deze jetse niets van weten. Collega draaide zich maar even om. Na aandringen deed hij het toch maar op die manier. En klaar het had binnen 30 min klaar kunnen zijn maar door het aan rommelen van deze jongeman waren we 2.30 uur verder en zo ook €227,- lichter. Deze jongen hoeft geen voet meer binnen te zetten wat een portret.

heer/mevrouw s.d.schaaf

De Uelenspieghel

Tja.. beetje dubbel. De vriendelijke vrouw die langskwam wist uit de omschrijving die ik telefonisch had gegeven al op te maken dat het probleem niet bij mij maar in het riool zat en ze liep al... Tja.. beetje dubbel. De vriendelijke vrouw die langskwam wist uit de omschrijving die ik telefonisch had gegeven al op te maken dat het probleem niet bij mij maar in het riool zat en ze liep al direct naar die put. Ze had gelijk en kon direct wegrijden zonder iets te kunnen doen. Omdat het Pinksteren was moest ik 230 euro betalen. Ik vraag mij af waarom degene die ik aan de telefoon had mij hier ook niet al op had kunnen wijzen. Ik had voor dat advies op afspraak ook wel een paar tientjes over gehad als het mij een paar honderd scheelt op iets wat de monteur bij voorbaat al wist.

mevrouw zijlstra ( it snackhûs Wommels)

Snelle service, vriendelijk personeel, goed geholpen

Ykema

Vriendelijk, beleefd, goede uitleg.

heer/mevrouw Visser

Bob

Deskundige, vriendelijke en nette medewerker. Snel geholpen.