Aanrader. Ze belden meteen terug voor een afspraak. Konden dezelfde dag nog komen. Heel correct en professioneel.

mevrouw Aguado

De verstopping is vakkundig en vlot opgelost.
We zijn echt goed tevreden over deze monteur.
Hartelijke groeten,
F.Aguado

heer Uijterwaal

We zijn fantastisch geholpen door uw medewerker Sjoerd met goede adviezen en daadwerkelijke hulp bij onze verstopping !

heer Van der Stap

De wachttijd bij de melding viel me wat tegen.
De zeer snelle actie/aanwezigheid van de servicemonteur was juist geweldig.

H. Rijkse

Goed werk geleverd.

Goed werk geleverd.

De berekende uren vielen niet mee. Monteur arriveerde om 14.35 uur en belde om 14.45 aan. Hij was zijn pinapparaat vergeten in de auto. Haalde het op en vertrok om 15.25 u. M.i. zou dat een nota opleveren van 0,45 uur. We kregen een rekening van 1.00 uur.
Graag zien we 1/4 uur gecrediteerd.
Tip aan de klanten: Let op de doorbelaste uren!

mevrouw Reijn

Snelle service
deskundig en doeltreffend

Rs

Na aan lang gedoe en gezeur eindelijk 2 top monteurs gehad met de mededeling wij gaan niet eerder weg als dat het opgelost is. Tegenovergestelde van de monteur die gister kwam en alleen foto's nam.... Na aan lang gedoe en gezeur eindelijk 2 top monteurs gehad met de mededeling wij gaan niet eerder weg als dat het opgelost is. Tegenovergestelde van de monteur die gister kwam en alleen foto's nam. Dit waren echt 2 top monteurs bedankt voor de goede service

mevrouw

Goede, nette en snelle service!

Henk

Het melden van de klacht verliep rommelig: na aanmelding zou ik worden terug gebeld door de monteur voor een concrete afspraak.
Toen dat niet gebeurde binnen twee uur heb ik opnieuw gebeld en...
Toen dat niet gebeurde binnen twee uur heb ik opnieuw gebeld en een afspraak voor de volgende dag kunnen maken.
Vlak voordat de monteur kwam, werd ik door hem gebeld wat mijn huisnummer was. Dat was verkeerd door gegeven.
De klus is verder uitstekend binnen een half uur geklaard. Ben daar heel tevreden over.

Fam. Schuring

Goede en duidelijke monteur