heer Gijsbertsen

mevrouw Van der Reest

Goed geholpen door vriendelijke man

Glenn Duijzer

Snelle service, extra uitleg om het in de toekomst te voorkomen.

VVE van Naeltwijckstraat 5-9a, M. Van Rijn

Ik ken RRS p, van mijn werk bij de gemeente, al redelijk lang en had in het verleden ook contact, toen ze nog aan het Westeinde te Voorburg zaten. Dus als onverhoopt een verstopping in het riool... Ik ken RRS p, van mijn werk bij de gemeente, al redelijk lang en had in het verleden ook contact, toen ze nog aan het Westeinde te Voorburg zaten. Dus als onverhoopt een verstopping in het riool aanwezig is bij een VVE, waarvan ik bestuurder bent en beheerder van een bedrijfspand, weet ik dat ik RRS kan bellen zodat het snel verholpen kan worden, ook op zondag in begon van de avond.
Het ontstoppingsstuk had ik al vrijgegraven. De ontstopping was snel verholpen.

Westgeest

Het duurden erg lang,had van de monteur vernomen dat de monteur die zou komen eerst ff ging eten terwijl hij in leiden zat maar om23.30 uur ging die vanuit leiden naar Gouda om te eten.
Belde...
Belde een andere monteur die wou ook eest eten maar toen ik het verhaal vertelde kwam die direct.
Maar een klant s’nachts laten wachten is niet zo fijn.

Ze waren erg vriendelijk en het is goed opgelost

Vlotte afspraak en op tijd.
Correcte en vlotte service.

A. Versteeg

Snelle aktie, prima uitvoering, goed personeel

Marianne verschoor

Goede, snelle, adequate service.

Super fijn geholpen.