Theo oost

Zeer vriendelijk en goed

heer/mevrouw Amsink

We zijn heel goed geholpen door RRS. Daar zijn we heel blij mee. De monteur was ervaren en deskundig. Hij heeft heel netjes gewerkt. Het ontstoppings probleem is heel goed opgelost. Wij hadden 2... We zijn heel goed geholpen door RRS. Daar zijn we heel blij mee. De monteur was ervaren en deskundig. Hij heeft heel netjes gewerkt. Het ontstoppings probleem is heel goed opgelost. Wij hadden 2 dagen daarvoor ´s avonds een oplichter gehad die het probleem niet heeft opgelost en een heel vies toilet en badkamer achterliet die we midden in de nacht nog hebben schoongemaakt. Wij hopen daar nooit meer in te trappen. Via google kwam mijn man bij hun terecht toen hij RRS in toetste. We dachten dat het iemand was die de spoed gevallen ´s avonds deed. Deze monteur was achteraf niet ervaren en deskundig en niet van jullie bedrijf en vraagt veel geld voor zijn werkzaamheden. Volgende keer bellen we gewoon naar Ane. We zijn jullie heel dankbaar voor de goede service.

heer/mevrouw Zondag

Gootsteen keuken verstopt

Wilpshaar

Snel, vakkundig en vriendelijk

Odink

Uitstekend en snel geholpen

heer/mevrouw Nijeboer

heer/mevrouw

Goede service en niet lang gewacht

heer Driessen

Goede attitude van de medewerker. Goede uitleg. Probleem is niet geheel opgelost, maar er zijn wel opties besproken waar ik mee verder kan.

heer janzen

Uitstekend