Debbie Ladi

Tweede keer n kleed gekocht en steeds goede snelle verzending

Snelle verzending

Amber Woods

Vandaag in de winkel geweest en een mooi kleed van Pip gekocht in de uitverkoop voor geweldige prijs.
Heel vriendelijk geholpen, echt aanrader

Goede uitverkoop prijs en vriendelijk geholpen

Betty Gladon

Goeie service

Hele mooie kleden
Het kwam alleen opgevouwen binnen
Waardoor je de naden blijft zien
Opgerold zou beter zijn

Prima!

Snel, duidelijk, vriendelijk
(En geweldige producten!!)

Annelies Janssen

Snel, goede beschrijving van de stof,

Correcte klantbehandeling

Karin Nauta

Super klantvriendelijk bedrijf. Reageert direct en wil maar 1 ding: dat de klant tevreden is. Mijn bestelling heeft door onmacht van Rozenkelim geld gekost… maar ze helpen en lossen het op! Mijn... Super klantvriendelijk bedrijf. Reageert direct en wil maar 1 ding: dat de klant tevreden is. Mijn bestelling heeft door onmacht van Rozenkelim geld gekost… maar ze helpen en lossen het op! Mijn speciale dank is aan Jeroen!

Klantenservice, vriendelijkheid

Marga Franzen

Fantastisch!!

Hele snelle reactie op vragen. Supersnelle bezorging.

Marcelle Verwilt

Uitstekend, snelle levering

Heb de hammamdoeken al jaren en blijven mooi

Hans Boshoven

Totaal ander kleed toegestuurd gekregen als op de foto. Zwaar teleurgesteld!

Geen sterk punt,de verzendkosten zijn voor onze rekening,terwijl zij wel toegaven dat ze fout waren.

Reactie Rozenkelim.nl:

Onze excuses dat wij u een verkeerd hebben gestuurd, we hebben inderdaad een fout gemaakt, sorry! Nadat wij onze fout ontdekt hebben, hebben we meerdere malen contact met u proberen te zoeken en u... Onze excuses dat wij u een verkeerd hebben gestuurd, we hebben inderdaad een fout gemaakt, sorry! Nadat wij onze fout ontdekt hebben, hebben we meerdere malen contact met u proberen te zoeken en u diverse oplossingen aangeboden. Helaas hebben wij geen reactie hierop ontvangen. Wij hadden graag de kans gekregen om onze fout meer dan recht te zetten.