Wilma Ruizendaal

Top bedrijf, zat een foutje in het kleed, werd heel gauw opgelost.

Snel, goede service, zat een handgeschreven kaartje bij het kleed

Emanuelle Post

Mooie producten, verzending duurt echter lang. Na een week heeft PostNL nog niks, maar betaalverplichting staat al wel online.

Mooie producten, voor een goede prijs

petra van veen

Prachtig kleed besteld en een paar dagen later in huis

Direkt mail aan mij gestuurd dat de juiste maat er niet meer was

Cristian Van der Linde

Duidelijke website met goede beschrijving en uitleg. Snelle keurige levering. Schitterende, frisse en mooie hoogpolige berber. Goede prijs voor deze kwaliteit.

Duidelijk, heldere info, hoge kwaliteit, comfortabel mooi warm kleed. Snelle levering.

Esther Tito

Top!

Goede communicatie. Snelle levering, meedenken!

xx

Niet zo goed, ik heb 2 december een kleed besteld en die nog niet in huis, het is vandaag 9 december. Ik krijg alleen maar antwoord van jullie, dat het aan de Post.nl ligt en excuses. Daar heb ik... Niet zo goed, ik heb 2 december een kleed besteld en die nog niet in huis, het is vandaag 9 december. Ik krijg alleen maar antwoord van jullie, dat het aan de Post.nl ligt en excuses. Daar heb ik dus niks aan. Als ik een eerlijk antwoord had gekregen dan had ik er vrede mee. Maar excuses sturen en de Post.nl de schuld geven is lekker makkelijk. Voorlopig ligt hier nog geen kleed. Iets meer begrip voor mij als klant had fijn geweest. Uiteraard snap ik dat het kan gebeuren dat er iets mis mee gaat. Maar blijf empatisch naar de klant. Is er nu niet. Ik ben echt heel erg teleurgesteld in jullie manier van levering en klanten omgang

Ja het bestellen ging makkelijk en ik vond de service ook erg fijn dat ik kon aanklikken wanneer ik het bezorgd wilde hebben. Helaas werkt dat niet

Reactie Rozenkelim.nl:

Sorry Nikki, maar post nl heeft echt veel problemen gehad. Fijn dat het inmiddels is opgelost

Chantal Laan

Wij zijn ongelofelijk tevreden over het prachtige kleed en dus onze aankoop.

Het kleed was snel in huis en erg goed verpakt.

Dennis van Huisum

Ik wacht al een week op mijn bestelling en wordt niet op de hoogte gehouden

Vorige keer was top

nick van der giesen

Goed, snelle levering

goede verpakking, compact en snel glad na uitleggen

Marjon Priem

28-11 kleed gekocht via webshop daarna track&trace gekregen voor week erna op woensdag leveren, geen levering gehad, PostNL side gaf aan dat er grote drukte is....ik wacht af.......

nvt