Roobol

Helmut van Zeeland

Eerlijk advies

Geef een toelichting bij je beoordeling.

breed assortiment waaruit ik de juiste keuze voor mezelf kan maken. Erop geattendeerd worden wat wel en niet mogelijk is en advies krijgen waarover jezelf nog niet nagedacht had is fijn.

Mooi

Ruime keus

Reactie Roobol:

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring!

Els Bastiaansen

Klantvriendelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij zitten helaas met een lekkage! En dan heb je een hoop vragen. Eerste contact met roobol was via WhatsApp. Daar kreeg ik altijd binnen korte tijd antwoord. Daarna naar de winkel geweest in... Wij zitten helaas met een lekkage! En dan heb je een hoop vragen. Eerste contact met roobol was via WhatsApp. Daar kreeg ik altijd binnen korte tijd antwoord. Daarna naar de winkel geweest in Roosendaal en samen met jullie medewerkster een mooie vloer uitgezocht en goede afspraken gemaakt.

Een mooie zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We zijn prima geholpen, duidelijke informatie

Roobol Roosendaal

Uitstekend

Keurig netjes geholpen

R. Van Steen

Goed advies gesprek gehad met Samantha

Een goed gesprek.

Is gegaan zoals afgesproken

Blij mee

J. Matera

Roobuuste winkel waar je nog ouderwets goed geholpen wordt en degelijke vakmensen die komen leggen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Netjes geadviseerd en geholpen in de winkel. Keurig gelegd door de tapijtlegger, zeer vriendelijke mensen. Gewoon ouderwets goed

Martien Schumacher

Goede service en en goed werk geleverd.

N.v.t.

Reactie Roobol:

Fijn om te horen Martien!
^Jeroen, team Roobol Online

Zeer slechte service in Roosendaal!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Tussen 1ste en 2de gesprek zaten 7 dagen. Opeens was de prijs veel hoger, terwijl we hetzelfde materiaal hadden maar minder materialen nodig hadden. Zeer vreemd! Medewerkster wilde niet meedenken... Tussen 1ste en 2de gesprek zaten 7 dagen. Opeens was de prijs veel hoger, terwijl we hetzelfde materiaal hadden maar minder materialen nodig hadden. Zeer vreemd! Medewerkster wilde niet meedenken aan een oplossing! Was niet haar probleem zei ze