Roobol

Margot ten Hoor

De service tot nu toe is mij erg tegengevallen. Dit had ik niet verwacht, Roobol heeft toch een goede naam. Ook met mijn klacht, inmiddels 1 week geleden is nog niets gedaan. Er is niet eens contact... De service tot nu toe is mij erg tegengevallen. Dit had ik niet verwacht, Roobol heeft toch een goede naam. Ook met mijn klacht, inmiddels 1 week geleden is nog niets gedaan. Er is niet eens contact met mij opgenomen. Er heeft geen inmeting plaatsgevonden, geen advies over de staat waarin de trap moest zijn. Gevolg is dat er nu bijna twee maanden later nog geen tapijt is en geen oplossing. 250 euro aanbetaald, daar heb ik spijt van

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Neem contact op met de klant na een klacht, zeker als je dit beloofd in deze enquête!

Astrid Dorresteijn

Vriendelijk geholpen, prachtige assortiment.

Pat

Groot assortiment
Soms slecht opgeleid personeel
Groot assortiment
Soms slecht opgeleid personeel
En bij mij iemand voor de montage die het systeem niet kende en nu zit ik weer thuis te wachten op iemand die dat herstelt ! Kost mij een extra vrije dag opname

Haveman

Goede service.

Rut

Professioneel en behulpzaam

Van Gijzen

Vooralsnog ontevreden.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vinyl gelegd door stoffeerder waarbij na afloop bleek dat er op diverse plaatsen steentjes onder het vinyl waren gekomen. De vloer was door ons perfect opgeleverd, geveegd, gezogen en gedweild.... Vinyl gelegd door stoffeerder waarbij na afloop bleek dat er op diverse plaatsen steentjes onder het vinyl waren gekomen. De vloer was door ons perfect opgeleverd, geveegd, gezogen en gedweild. Volkomen schoon. We wachten op de stoffeerder en verwachten dat Roobol met een redelijk voorstel zal komen. Deze week wordt de situatie bekeken door de stoffeerder. We wachten in spanning af op een coulante afhandeling.

Brechtje Renzema-Martens

Prima winkel.

A naron

Je wordt netjes geholpen in de winkel. Kon snel geleverd worden en geplaatst.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik heb het monteren van de vloer als matig beoordeeld en dan bedoel ik het later leggen v d plinten. De meneer kwam en had niet goed gekeken dat hij ook moest kitten. Hij had dus niet de juiste... Ik heb het monteren van de vloer als matig beoordeeld en dan bedoel ik het later leggen v d plinten. De meneer kwam en had niet goed gekeken dat hij ook moest kitten. Hij had dus niet de juiste middelen bij zich waardoor hij vaker weg moest naar de groothandel. Dit kwam niet professioneel over en hierdoor duurde het erg lang. Wat betreft het kitten en de afwerking ben ik ook niet zo tevreden. Ik ben v mening dat sommige stukken wat snel afgewerkt zijn en netter hadden gekund en dat er delen niet gekit zijn waarvan je dat wel zou verwachten. Ik ga dit ook informeren bij de winkel.

Lubberman

Ok

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Veel verschil tussen de verschillende verkopers.

A. Hijlkema

Goede vriendelijke service