Roobol

M. Staring

J v dalen

Super

A. Schouten

Goede spullen, behalve de service.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bij leggen van vloer, twee maal te weinig laminaat plus ondervloer aanwezig. Zijn hiervoor drie keer geweest.
Bij plaatsen van jaloezieen verkeerd geplaatst, smalle jaloezie bij breedste raam en breedste jaloezie bij smalle raam. Nu weer twee weken wachten voor verholpen is en misschien wel langer.

Ilonka Romijn

Prettige winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Herstel na stoffering duurt langer als een maand moet niet mogen....
Twee weken maximaal

Abma Lemstra

Keurige behandeling. Stipt en duidelijk.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We hebben onze plise vooral op kleur uitgezocht. Pas na montage thuis ontdekten we dat het doorzichtig is.
Die aanwijzing hebben we dus gemist in de winkel

Familie Kleverlaan

Prima bedrijf voor recht toe, recht aan vloeren leggen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

de plakplinten mogen wat steviger lijm krijgen, die schieten steeds los.

Koomen

Groot bedrijf, goede kwaliteit.
service en nazorg kan beter!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

te veel verschil in advies in de winkel in vergelijking met monteur en met inmeten/adviseren. niet op dezelfde lijn.
producten zijn van goede kwaliteit.
stofferen kan beter, afwerking...
producten zijn van goede kwaliteit.
stofferen kan beter, afwerking matig en weinig oog voor detail.

Kroon

Jamie Pronk

Wij hebben ons laminaat en onze gordijnen bij Roobol aangeschaft en zijn zeer tevreden over de hulp en de afhandeling hiervan

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij zijn super tevreden, jullie zijn zeer flexibel en alles hangt en ligt zoals het hoort.