Roobol

Roobol

Goed geholpen en het ophangen was ook snel geregeld

Alles top gedaan

W. J. Finke

Goede zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Deskundig en vriendelijk geholpen. En een mooie pvc vloer gekocht inclusief. Leggen.

Top

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goede prijs en nette service

Uitstekende service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ze hebben het razend druk, maar de service is goed, wees geduldig en alles komt goed

Winkel ok, raambekleding ok, vloerafwerking minder

Geef een toelichting bij je beoordeling.

raambekleding tevreden, ook klacht touwtje gebroken: goed opgelost. Vloer is niet netjes gelegd helaas, na meteen constatering open stukjes rechtgetrokken, maar niet mooi. Het is de overloop op... raambekleding tevreden, ook klacht touwtje gebroken: goed opgelost. Vloer is niet netjes gelegd helaas, na meteen constatering open stukjes rechtgetrokken, maar niet mooi. Het is de overloop op zolder dus zo gelaten, maar met de kamer zouden we het overnieuw hebben laten doen... Raambekleding wel aanbevelen, vloerbekleding niet, daarom 2 sterren anders waren het er 4 geweest

Sandra ten Hoope

Roobol geeft goede service en levert een prima product voor een mooie prijs.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Midden in de lockdown gingen wij verhuizen. Wooninrichters waren gesloten. Maar om nu zomaar iets online te bestellen ... Roobol bracht de uitkomst. Hun consulente kwam bij ons nieuw huis langs, met... Midden in de lockdown gingen wij verhuizen. Wooninrichters waren gesloten. Maar om nu zomaar iets online te bestellen ... Roobol bracht de uitkomst. Hun consulente kwam bij ons nieuw huis langs, met stalen voor de vloer en de raamdecoratie. En alles is ook nog eens voor de verhuizing gelegd en opgehangen. We konden niet blijer zijn en verheugen ons al op vervolgprojecten in huis later dit jaar - ook dan kiezen we weer voor Roobol.

...

Ronduit kut!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel netjes geholpen met het uitzoeken van onze vloer. Nu sinds September al met loslatende plinten, zwevende en krakende vloer. Nooit strak gelegen. Elke keer komt er een service, er word... In de winkel netjes geholpen met het uitzoeken van onze vloer. Nu sinds September al met loslatende plinten, zwevende en krakende vloer. Nooit strak gelegen. Elke keer komt er een service, er word naar gekeken maar niets opgelost. We komen er op terug zeggen ze dan. Nou no way! Ze laten niks horen en oplossen ho maar! Wij gaan nu verdere stappen ondernemen. Wij betalen niet zoveel voor een vloer om in deze rotzooi te zitten en ons zo te laten behandelen! Bahbah!!

Van Deursen

Mooie zaak.goede kwaliteit spullen.

Nette stoffeerders.

Ron Kouwenberg

Slechte actie van Roobol

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Nieuwe PVC vloer inclusief leggen besteld. Bij aankoop meteen legdatum afgesproken. Op dag zelf (ze geven 1 dag van te voren aan dat de tussen 8:30 en 12:30 uur komen) wordt om 10:23 uur gebeld dat ze alleen komen leveren en leggen moet maar eens zien wanneer ze kunnen komen. Geen oplossing geboden.
Pas na veel druk gezet maken we een afspraak voor 5 dagen later om 7 uur zodat verdere inrichten kamer doorgang kan vinden. Maar stoffeerders komen rustig pas om 8:30 uur waardoor leverancier meubels op ze moet wachten.
Geen enkele medewerking om het door Roobol veroorzaakte probleem fatsoenlijk op te lossen is mijn ervaring. Reactie Roobol: ach kan gebeuren en het is Corona hè.
En de reactie pas nadat ik zelf maar weer eens bellen omdat ze ondanks belofte niet terug bellen.

Oh ja, ze laten je een grote aanbetaling doen die groter is dan de CBW voorwaarden. Die geven ze pas nadat de deal gesloten is.
Reactie als je ze confronteert hiermee: ach, je mag gewoon om meer aanbetaling vragen.

Helaas voor Roobol maar kom niet meer terug, de nieuwe volgende vloer van 48m2 zal ik ergens anders kopen en Roobol aan niemand aanraden.

Dennis

Fantastisch blij met de PVC Vloer, communicatie planning en filiaal mag beter

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Heel erg blij met de gekozen PVC vloer (61 x 61 betonlook tegels) superstrak en vakkundig gelegd. Planning en communicatie mag beter daar de afspraak voor egaliseren paar dagen van tevoren werd... Heel erg blij met de gekozen PVC vloer (61 x 61 betonlook tegels) superstrak en vakkundig gelegd. Planning en communicatie mag beter daar de afspraak voor egaliseren paar dagen van tevoren werd verzet, maar het gaat om het eindresultaat. Niet de goedkoopste firma maar wel vakmensen qua stoffeerders