Lincy Winkels

We hebben het bestelde product nog niet binnen, dat is dus nog even afwachten. Echter heb ik wel moeten appen omdat je het bestelde artikel in 2 kleuren kon bestellen maar je hier geen keuze uit kon... We hebben het bestelde product nog niet binnen, dat is dus nog even afwachten. Echter heb ik wel moeten appen omdat je het bestelde artikel in 2 kleuren kon bestellen maar je hier geen keuze uit kon maken dit moest je in de opmerkingen zetten. Dit vond ik wel jammer

Reactie Rivet-Expert:

Bedankt voor uw feedback. Ik ben alleen bang dat u bij de verkeerde een review hebt geplaatst. Het product dat u hebt beschreven in de review verkopen we niet in verschillende kleuren. Ik hoop dat... Bedankt voor uw feedback. Ik ben alleen bang dat u bij de verkeerde een review hebt geplaatst. Het product dat u hebt beschreven in de review verkopen we niet in verschillende kleuren. Ik hoop dat het andere product, dat u bij ons besteld hebt, wel in goede orde is ontvangen.

Arie Batenburg

Goed gereedschap blij ermee. Allen iedere keer vragen om een een feedback vind ik erg vervelend, niet alleen door jullie bedrijf maar door alle bedrijven. Ik doe dit zelf ook niet. Als de klanten... Goed gereedschap blij ermee. Allen iedere keer vragen om een een feedback vind ik erg vervelend, niet alleen door jullie bedrijf maar door alle bedrijven. Ik doe dit zelf ook niet. Als de klanten tevreden zijn komen ze vanzelf terug.

Tom Sprankenis

Bestelling werd de volgende dag geleverd, weliswaar met een klein foutje, maar ook dat werd direct geregeld👍🌞