A.C.

Kwamen snel ter plaatsen (volgende dag, want ik had geen haast) ik had een verstopping van de wasmachine afvoer. Blijkbaar speelde het probleem zich 7,5 meter diep af, dus ik had het zelf niet... Kwamen snel ter plaatsen (volgende dag, want ik had geen haast) ik had een verstopping van de wasmachine afvoer. Blijkbaar speelde het probleem zich 7,5 meter diep af, dus ik had het zelf niet kunnen fixen. De vakman gelukkig wel, stond vrij snel weer buiten. Prima service!

Utrecht

A

Snel geholpen en in ÈÈn keer van het probleem af.

Amersfoort

Ernst

1 maart 2019
Afvoer keuken verstopt, s’morgens gebeld en s’middags opgelost. Vakkundige monteur gaf ook advies.

Culemborg

A

Vakbekwame, klantvriendelijke medewerker

Tiel

arie

Zeer snelle en goede service

waardenburg

P.

Sinds de aanleg van een nieuwe keuken hadden we een verstopte afvoer in de keuken. Een eerdere loodgieter kreeg het probleem niet verholpen. Via Google vond ik jullie bedrijf en ik dacht ik geef het... Sinds de aanleg van een nieuwe keuken hadden we een verstopte afvoer in de keuken. Een eerdere loodgieter kreeg het probleem niet verholpen. Via Google vond ik jullie bedrijf en ik dacht ik geef het nog 1 kans. Gelukkig kregen jullie de verstopping wel goed weg en kunnen we nu eindelijk echt genieten van onze nieuwe keuken.

De meern

M

Probleem bleek lastiger dan gedacht. Ze bleven heel kalm en hebben het uiteindelijk top opgelost. Water loopt weer als een zonnetje door. Nette heren die ook netjes werkten

Harmelen

Ararat

Het was heel goed behandeld

De Meern

I