Tosca

Hele snelle vriendelijke reactie! Probleem snel opgelost, en denkt met je mee! Heel prettig.

Veghel

Spreeuwenberg

Goede snelle service
Vriendelijk personeel,die gaat voor zijn vak

Maasbree

Julie

Ik ben tevreden over het resultaat, afspraak snel gemaakt. Vervolgens verschoven naar een andere dag, wel netjes gecommuniceerd allemaal. Helaas aan de prijzige kant. Klus was binnen 15 min geklaard... Ik ben tevreden over het resultaat, afspraak snel gemaakt. Vervolgens verschoven naar een andere dag, wel netjes gecommuniceerd allemaal. Helaas aan de prijzige kant. Klus was binnen 15 min geklaard door 1 medewerker, waren wel met zijn tweeën. Uiteindelijk wel voor 2 medewerkers een vol uur (45 euro p.p.) moeten betalen. Ook werd er aangeven geen voorrijkosten te rekenen, toch € 22,50 van deur tot deur moeten betalen. Ook betaal je extra voor het gebruik van gereedschap, dit was wel vooraf duidelijk gecommuniceerd. Verder hadden ze genoeg vakkennis en waren ze erg vriendelijk.

Heythuysen

Van Dijk ( adres schoonmoeder Jansen€

Snelle en professionele hulp. Goede communicatie en uitleg wat er wordt gedaan.

Venray

Gert

Zeer tevreden!

Zaltbommel

Th Konings

Vandaag gebeld-anderdaags geregeld .Op afgesproken tijdstip waren ze aanwezig. Na klein uurtje werk de hele badkamer ontstopt. Wij zij zeer tevreden over Arjan. Vriendelijke lui en dat voor een... Vandaag gebeld-anderdaags geregeld .Op afgesproken tijdstip waren ze aanwezig. Na klein uurtje werk de hele badkamer ontstopt. Wij zij zeer tevreden over Arjan. Vriendelijke lui en dat voor een schappelijke prijs. Ik prijs hem zeker aan.

Grave

Ron

Dagen zitten wachten en bellen (afdeling Yerseke). Meerdere x aangegeven dat hij absoluut zou komen. 2 dagen verlof genomen en zitten wachten....zonder tegenbericht nooit meer wat gehoord of gezien.... Dagen zitten wachten en bellen (afdeling Yerseke). Meerdere x aangegeven dat hij absoluut zou komen. 2 dagen verlof genomen en zitten wachten....zonder tegenbericht nooit meer wat gehoord of gezien. Als die lul dit nu meteen had gezegd had ik niet hoeven wachten en had ik gelijk naar een professional gegaan.

Haamstede

Bas

Hellevoetsluis

Hellevoetsluis

Antoine

Super snel en super goed. Helemaal volgens afspraak.

sittard

Hans Linssen

Snel opgelost tegen redelijke prijs

Belfeld