Maartje

Mijn afvoer van de wasbak/badkuip liep niet goed door - zelfs na herhaaldelijk spoelen met azijn en soda.
De vakman van Allrioolservice was keurig op tijd en heeft het probleem snel en netjes verholpen.
Mijn afvoer loopt weer perfect door en ik kreeg goede adviezen om verstoppingen in de toekomst te voorkomen.

Asperen

Bas

Binnen 2 uur ter plaatse, vriendelijke en professionele hulp, binnen een half uur opgelost.

Hollandsche Rading

Piet

Alles prima behalve de prijs, ik vind 183 euro voor een half uur werk wel heel veel. Een vaste all in prijs die van te voren vast staat lijkt me beter. Nu kijk ik volgende keer toch naar bedrijven... Alles prima behalve de prijs, ik vind 183 euro voor een half uur werk wel heel veel. Een vaste all in prijs die van te voren vast staat lijkt me beter. Nu kijk ik volgende keer toch naar bedrijven waar een prijs vast staat en die lager is dan deze.

Woerden

Michiel

Uitstekende bereikbaarheid, duidelijke afspraken, stipt op net en keurig werk.

Amersfoort

Fonny

Snel en vakkundig

Wijk bij Duurstede

Jaap

Twee heren, éen probleemoplosser ander toeschouwer, hebben afvoer douche geklaard.

Bilthoven

Maarten

Alleen niet duidelijk hoe groot / veel verstopping er uiteindelijk was.

Zeist

Tom

Snelle reactie na melding van verstopping via website, en netjes en professioneel geholpen door medewerker (Marcel).

Utrecht

Gerald

Marcel heeft ons vakkundig, vriendelijk en eerlijk geholpen. En hij had goede tips.

Utrecht

Frank

De service was snel aanwezig en heeft op vakkundige wijze het probleem binnen een half uur opgelost

Wijk bij Duurstede