Marlies en Jeroen de Groot

Uitermate tevreden over dit enthousiaste en vriendelijke bedrijf, die niet opgeeft tot het probleem is opgelost!
Begin maart in onze "nieuwe" woning langs geweest i.v.m. stankoverlast in de...
Begin maart in onze "nieuwe" woning langs geweest i.v.m. stankoverlast in de badkamer. Uitvoerige inspectie gedaan en beluchtingsprobleem geconstateerd. Beluchter geplaatst bij sifon badkamer en stank leek weg, maar keerde na ruim een week weer terug. Op kosten van hun rekening zijn ze nogmaals gekomen en opnieuw camera en rookinspectie gedaan. Toch een defect in het rioolstuk bij de kruipruimte gevonden en deze is nu vervangen. Helemaal blij en geen stank meer in huis!
Nu alleen nog wisselend rioolstank buiten in de voortuin, waarvan wij vermoeden dat het uit de gemeente grond komt, maar gemeente wijst naar ons. Gisteren gebeld voor advies en zijn vandaag langs gekomen en hebben opnieuw camerabeelden gemaakt ter controle en ook de controleput in de voortuin gecontroleerd. Echt alles is nu prima en ze hebben ons daarmee geholpen om sterker te staan richting de gemeente. Kan niet anders zeggen dan uiterst tevreden te zijn met hun kennis en vakmanschap. Ik hoop ze lang niet nodig te hebben, maar ik zou ze zeker opnieuw bellen als het nodig is!

Hoofddorp

Droj

Oplichter en geen vakkennis, na 45 minuten klaar, ik kon een dikke 400e afrekenen, probleem niet opgelost, advies was gehele riool on het huis te vervangen omdat dit verzakt was, dit terwijl het... Oplichter en geen vakkennis, na 45 minuten klaar, ik kon een dikke 400e afrekenen, probleem niet opgelost, advies was gehele riool on het huis te vervangen omdat dit verzakt was, dit terwijl het onder afschot opgehangen is in mijn huis en dus nooit verzakt kan zijn, absoluut geen kennis van zaken dus, nooit met deze club in zee gaan.

Nootdorp

Fam Verhoeven

Snel, duidelijk en vriendelijk. Eerlijke prijs. Een aanrader.

Nistelrode

van Els

Super service. Binnen 45 minuten was Willem ter plaatse en heeft ons van onze verstopping verholpen! Volgende keer weten we weer waar we heen moeten bellen! Bedankt voor de goede en snelle service.... Super service. Binnen 45 minuten was Willem ter plaatse en heeft ons van onze verstopping verholpen! Volgende keer weten we weer waar we heen moeten bellen! Bedankt voor de goede en snelle service. Wij zijn super tevreden!

Huisseling

M.

Came, he didn't know, he got paid. No answer, no solution, 165eu. Completely useless service.

Den Haag

Nijhof

Top bedrijf! Goede service, en snel beschikbaar.
De afvoer van mijn aquarium was verstopt, Fu heel er bedankt voor het aanpassen en ontstoppen van de afvoer.

Nieuwveen

John van der Linden

Twee hele aardige jongemannen hebben mijn rioolleiding schoon gespoten en met een camera na gelopen. Het probleem zit helaas in het gedeelte waar de gemeente verantwoordelijk voor is. Ze hebben twee... Twee hele aardige jongemannen hebben mijn rioolleiding schoon gespoten en met een camera na gelopen. Het probleem zit helaas in het gedeelte waar de gemeente verantwoordelijk voor is. Ze hebben twee streepjes op de weg gespoten om voor de gemeente aan te geven waar de verstopping precies zit. Klasse !!!!

Zoetermeer

Cindy

Goeie service, ben goed geholpen telefonisch. Hij had me terug gebeld. Hij was eerst bezig bij een andere klus. Maar netjes telwoorden gestaan. En mijn wc was verstopt Hij heeft me proberen... Goeie service, ben goed geholpen telefonisch. Hij had me terug gebeld. Hij was eerst bezig bij een andere klus. Maar netjes telwoorden gestaan. En mijn wc was verstopt Hij heeft me proberen telefonisch te helpen. Dit noem je service. Is geen oplichter. Hij is echt goed..

Eindhoven

M. Torbijn

Gisteren gebeld en vanmorgen de verstopping in de keuken al opgelost! Top service!

Vlissingen

Angelique

Snel, op tijd en professioneel

Venlo