Paul van de Lindt

Snelle service, en probleem snel verholpen

Mijdrecht

W.kloosterman

Snel en professioneel

Polsbroek

Pim van der Maarel

Slechte ervaring. Ten eerste was de monteur een half uur te laat. De monteur was kort bezig, maar door mijn eigen fout konden we het resultaat niet goed testen aangezien hij het sifon niet kon... Slechte ervaring. Ten eerste was de monteur een half uur te laat. De monteur was kort bezig, maar door mijn eigen fout konden we het resultaat niet goed testen aangezien hij het sifon niet kon aansluiten en dit zelf zou doen en enkel wat water gebruiken niet afdoende was. Nadat de rekening was betaald en de monteur weg was geprobeerd wat water door te spoelen, dit werkte niet en heb ik direct kenbaar gemaakt aan de monteur die nog voor het pand stond. De monteur gaf aan dat met tijd en warm water het uiteindelijk opgelost moest zijn en dat het perse via sifon moest, maar bood niet aan even te kijken. Ook met sifon werkte het niet en daarover gebeld met het hoofdkantoor. Zij gaven aan dat de monteur had gezegd dat er geen garantie is omdat ze niet konden testen en dit op de pakbon had vermeld. Het is mij 100% zeker niet verteld en de pakbon is pas verzonden na betaling en is mij in zijn geheel niet getoond, zelf ben ik op goeder trouw er vanuit gegaan dat het zou werken wat mijn fout is. Ik heb aangeven bij het hoofdkantoor dat er én niks is gemeld over garantie én ik direct het probleem kenbaar heb gemaakt. Monteur claimt dat hij het wel heeft aangeven, maar heeft niks verteld over dat ik direct mijn klacht kenbaar heb gemaakt. Het hoofdkantoor gelooft de monteur en niet de klant en vond dat ik de monteur had moeten dwingen terug te keren. M.i. had de monteur dit zelf moeten aanbieden, hij is de expert. Vooropgesteld dat ik zelf niet goed was voorbereid en teveel in goeder trouwe ben geweest, had de monteur ook iets meer moeite kunnen doen door even te kijken, het gebrek aan garantie explicieter moeten vermelden en had het prettig geweest als het hoofdkantoor zich iets schappelijker zou opstellen. Nu is er een rekening van ruim 100,- betaald voor iets wat niet werkt, krijg ik geen restitutie en is het enige aanbod de monteur terug te laten keren waarbij ik enkel de voorrijkosten niet hoef te betalen. Ik snap dat ik fouten heb gemaakt, maar de schoonheidsprijs verdient het niet.

Mijdrecht

M.Stins

De vakman is erg professioneel, geeft goede advies, legt goed uit. We hebben hem op een vrijdag gebeld voor afspraak en hij kwam op de volgende maandag ochtend. We raden hem aan.

Amersfoort

Ed

Afvoer loopt weer prima door.
Alleen nadat de vakman weg was, toch wat druppeltjes uit de afvoer. Zelf snel kunnen verhelpen door losdraaien, rubber opnieuw ertussen en weer aandraaien.

Den Dolder

P van den Nieuwendijk

Zelfde dag al stond een monteur op de stope die het problem vakkundig heft verholpen met duidelijke uitleg.

Houten

Beelaert

Ondank het complexe probleem van onze afvoer heeft onze vakman alles kunnen repareren binnen 1.5 uur. We waren vooral heel tevreden dat we zo snel konden geholpen worden!

Aarschot

van Ingen

Uitstekend

Dodewaard

Broekie

Waren snel ter plaatse en meneer had het probleem ook zo opgelost! Top!

Amersfoort

F. Breukelman

Zeer snel ter plekke en probleem snel verholpen. Duidelijk en vriendelijke communicatie.

Woerden