Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Jazz Trio McGuire

Rex Media heeft onder leiding van eigenaar Sergio Wong Chung mijn online vindbaarheid naar een hoger niveau gebracht.
Rex Media is laagdrempelig, zeer deskundig, klant en oplossingsgericht. Ze...
Rex Media is laagdrempelig, zeer deskundig, klant en oplossingsgericht. Ze zijn betrokken en denken mee met nieuwe verkoop strategieën wat voor een Zzp'er een flinke steun in de rug is.

NLP Opleiding

Onderling nog beter afstemmen in de communicatie.

Elpidos counseling

Zeer prettige en deskundige, persoonlijke werkwijze met veel ruimte voor eigen ideeën en feedback.

Nee, wat ze goed doen is het in contact blijven met de klant en een betere manier om problemen op te lossen is er niet!

Prima. We veel met eigen iedeeen komen

let op spelling !

La Nova Bruidsmode

Zeer goede ervaring

Doha Amsterdam

RexMedia heeft voor DOHA Amsterdam 2 prachtige website gemaakt ter vervanging van de verouderde sites
tevens drukwerk geleverd prima prijs/kwaliteit verhouding

Jeroen Melein

E-learning, animatie en website.

Af en toe verliezen medewerkers zich in de techniek. Fijn al die nerds :-)

Justus Hoogendoorn

Wij hebben RexMedia benaderd om een training te geven in het bouwen van E-learning modules. Samen met Sergio is er een plan gemaakt voor een effectieve training. Een training waarbij de cursist ook... Wij hebben RexMedia benaderd om een training te geven in het bouwen van E-learning modules. Samen met Sergio is er een plan gemaakt voor een effectieve training. Een training waarbij de cursist ook zelf aan de slag gaat en aan het einde van de cursus een E-learning heeft gemaakt.

Bakkerij de Man

Zeer positieve ervaring, betreft mensen moet goede inzichten en verstand van marketing. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Bij volgende opdrachten zou ik zeker gebruik maken van Rex media en... Zeer positieve ervaring, betreft mensen moet goede inzichten en verstand van marketing. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Bij volgende opdrachten zou ik zeker gebruik maken van Rex media en hun expertise.

No-nonsens bedrijf, eerlijk en staan altijd voor je klaar