Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Gemeente Dordrecht

Goede ervaring met Rex Media, snelle levering van producten, makkelijke afstemming en vooral een goede prijs.

Snelle levering; goede prijs/kwaliteit verhouding

Gabriella

Goede samenwerking, erg tevreden

Super snelle service

special edition

Positief, goede communicatie en service!

Snelle hulp, deadlines worden behaald en deskundig advies.

Danny Wouters - Project Manager - War Child

Rexmedia heeft voor ons de kick-off van de Kili-Challenge in beeld gebracht. De voorbereidingstijd was zeer beperkt, en Sergio en zijn team moesten erg flexibel zijn om dit in de korte tijd voor... Rexmedia heeft voor ons de kick-off van de Kili-Challenge in beeld gebracht. De voorbereidingstijd was zeer beperkt, en Sergio en zijn team moesten erg flexibel zijn om dit in de korte tijd voor elkaar te boxen. Het is indrukwekkend wat ze in deze korte tijd voor elkaar gekregen hebben. De kers op de taart waren de schitterende drone beelden. De montage naderhand was vlug en precies wat we nodig hadden. Kortom, we zijn erg tevreden over Rex Media!

Flexibiliteit en het snelle schakelen

Haar Zaakje by Eva en Charon

Heel fijn. Prettige, duidelijke en vlotte communicatie.

Geen.

Duistermaat

Zeer plezierig en zeker voor herhaling vatbaat

Hotel The Roosevelt

Werk sinds ruim een jaar met dit bedrijf en ben erg tevreden. Weten waar ze over praten, beloven geen zaken die ze niet waar kunnen maken. Komen afspraken na en hanteren redelijke tarieven. Heb... Werk sinds ruim een jaar met dit bedrijf en ben erg tevreden. Weten waar ze over praten, beloven geen zaken die ze niet waar kunnen maken. Komen afspraken na en hanteren redelijke tarieven. Heb hiervoor met andere webdesigners gewerkt en dit is het beste bedrijf waar ik tot nu toe zaken mee gedaan heb. Klinkt als een reclamepraatje als ik het nog eens overlees, maar dit is wel het feitelijke verhaal.

De Mariannehoeve beautykliniek

Enthousiaste doelgerichte hardwerkende goed luisterende organisatie die duidelijk gemotiveerd zaken aan kunnen geven. Veel disciplines aanwezig binnen het bedrijf (fotografie/fil/ontwerp/tekst/enz... Enthousiaste doelgerichte hardwerkende goed luisterende organisatie die duidelijk gemotiveerd zaken aan kunnen geven. Veel disciplines aanwezig binnen het bedrijf (fotografie/fil/ontwerp/tekst/enz enz).

Zo doorgaan de komende jaren.

ION

Transparant