Wendy

Prima service , eerder geholpen dan afgesproken en batterij vervangen zonder schade aan toestel

Laurens Bos

Top ervaring wederom. Vriendelijk welkom. Professionele aandacht. Heldere en concrete antwoorden op mijn vragen. Scherm gemaakt binnen wachttijd. Goede koffie. Prima prijs kwaliteit verhouding. Top ervaring wederom. Vriendelijk welkom. Professionele aandacht. Heldere en concrete antwoorden op mijn vragen. Scherm gemaakt binnen wachttijd. Goede koffie. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Sem Brinkes

Zeer goed en snel geholpen.

Peter Jansen

Topzaak. je kan hier terecht voor alle soort reparaties

Hendrick

Ik kwam naar repair n go omdat ik mijn iPhone 7 Plus scherm heb laten barsten. Ik was eerst bang dat ik zonder afspraak niet kom komen maar dat was volgens de medewerker geen probleem. de reparatie... Ik kwam naar repair n go omdat ik mijn iPhone 7 Plus scherm heb laten barsten. Ik was eerst bang dat ik zonder afspraak niet kom komen maar dat was volgens de medewerker geen probleem. de reparatie is vervolgens uitstekend uitgevoerd.

Edwin

Dik in orde allemaal!

Aart

Op de website van dit bedrijf staan heel veel plaatsen waar een servicepunt zou zitten, maar die zit daar dan helemaal niet. De website is absoluut misleidend daarin.

Claire

Snel en efficiënt

Esmee Gronings

Vlotte, vriendelijke service, snel en niet duur. Nieuwe batterij iPhone SE.

wessel Doors

Zeer sterk top service aan de telefoon en in de winkel