Robert

Goede filters, volgende dag in huis. Herinneringsmail na een half jaar en geen onnodige reclame.

Goed, snel

joop bluijs

Snelle afhandeling en goede info

Beschrijf hier uw ervaring

aanpassing van de bestelling plus het aangeven van recht op korting

nee

Jay

Goede kwaliteit filters; snelle levering en per e-mail heel behulpzaam bij het vinden van het juiste type filter voor je WTW-apparaat. Bestel hier al een paar jaar mijn filters.

H. van Dam

Redlelie is direct te bereiken via website maar ook per telefoon. De filters van Redlelie zijn veel beter dan de standaard filters van het onderhoudsbedrijf Ambacht. Vragen worden altijd direct... Redlelie is direct te bereiken via website maar ook per telefoon. De filters van Redlelie zijn veel beter dan de standaard filters van het onderhoudsbedrijf Ambacht. Vragen worden altijd direct beantwoord. bij een grotere bestelling worden de filters direct aan huis gebracht. Top!

zie tekst hierboven.

Nee, het is prima zo. Er worden ook steeds betere filters ontwikkeld en dat is een goede zaak.

Ina

Uitstekende service, snelle levering en bij een vergissing van mij werden de filters zonder problemen omgeruild.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede prijs kwaliteit verhouding. En wat niet direct via de online shop verkrijgbaar is, kan bij navraag wel worden besteld.

I. Walter

Net als de vorige keer, ben ik zeer tevreden. Alles wat ik wilde weten, kon ik vinden

Beschrijf hier uw ervaring

De levering is ook lekker vlot

nicolas busquin

Goed prijzen, duidelijk informative op de website, extra snel levering, betrouwbaar

zeer goed

N/A

Nadine

Online bestellen ging erg makkelijk

JOSE Overgaag

Mijn ervaring is goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Er staat duidelijk omschreven welke filters je moet hebben.