8.2/10
8.2/10

Zeer mooie producten voor een lage prijs. Zeer tevreden over de snelle levering en de kwaliteit van de producten is goed.

Goede kwaliteit producten

Plaats niet op de website dat het de volgende dag geleverd wordt als dit niet het geval is. Mijn bestelling was er binnen 2/3 dagen. Dat is prima, maar maak geen beloftes die je niet waar kan maken.

Goede ervaring. Snel antwoord op mijn vragen en goede suggesties

medewerker heeft goed meegedacht. Hierdoor kon ik snel een juiste keuze maken

levering de volgende dag is niet waargemaakt. Kan ook aan de bezorger liggen. Heb het product maandag besteld en is nu op woensdag in de ochtend nog niet binnen. Wel tijdig op maandag bericht... levering de volgende dag is niet waargemaakt. Kan ook aan de bezorger liggen. Heb het product maandag besteld en is nu op woensdag in de ochtend nog niet binnen. Wel tijdig op maandag bericht ontvangen dat de bestelling was klaargemaakt.

Ik vind de site overzichtelijk en bestellen gaat ook soepel

De producten zijn per stuk te koop en betaalbaar.

Als je iets beloofd, kom het ook na. En dan heb ik het over de slogan vandaag besteld voor 12:00 morgen in huis.
Vrijdag te laat besteld, maandag kreeg ik bericht dat het is verzonden. snap...
Vrijdag te laat besteld, maandag kreeg ik bericht dat het is verzonden. snap ik. Het is nu woensdag maar ik heb de spullen nog niet in huis. jammer ;)

Beste Prijs Makelaars Eindhoven

Vandaag bestellen morgen leveren gaat niet op. heel simpel ik krijg nu wel vragen over mijn ervaring terwijl de spullen nog niet geleverd zijn. Erg slordig is dan mijn eerste indruk.

Website is netjes, duidelijk en gebruiksvriendelijk

Geen beloftes opzetten die je niet waar kan maken zoals vandaag bestellen morgen leveren

PurplePresent

Alleen de bezorgdienst GLS heeft er lang over gedaan.

De snelheid uitstekend

Bezorgdienst laat te wensen over volgende keer hopelijk sneller

Zeer goed

De terugkoppeling/informatie van de bestelling

Iets minder omslachtigheid om accessiores te vinden op de website

Uitstekend

Hele goede service

T.Wagenaar

Mijn bestelling werd op maandag 29 mei aangeboden maar ik was niet thuis. Dus heb het pakje gisteren in de namiddag opgehaald. Ik heb mijn folderhouder in goede staat ontvangen. Was prima verpakt!

De bestelling was bijzonder goed verpakt.

Op 24 mei heb ik het besteld. Op donderdag 25 mei (Hemelvaartsdag) kon het niet bezorgd worden dus verwachtte ik het vrijdags de 26ste of zaterdag de 27ste mei. Dit was niet het geval. Op... Op 24 mei heb ik het besteld. Op donderdag 25 mei (Hemelvaartsdag) kon het niet bezorgd worden dus verwachtte ik het vrijdags de 26ste of zaterdag de 27ste mei. Dit was niet het geval. Op zondagavond de 28ste mei kreeg ik een email dat mijn bestelling op maandag de 29ste mei zou worden bezorgd. Graag eerder een mail sturen dat de bestelling een paar dagen later wordt bezorgd. Dan weet je waar je aan toe bent!